شناورهای سبک از تردد در خلیج فارس و دریای عمان خودداری کنند

هرمزبان – مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: شناورهای سبک با توجه به مواج شدن دریا (از امروزیکشنبه تا صبح سه شنبه) از تردد در خلیج فارس و دریای عمان خودداری شود.

مهرداد حسن‌زاده روزیکشنبه در این خصوص اظهار داشت: طبق پیش بینی هواشناسی از امروز شنبه، تا روز سه شنبه ۱۵ تیرماه در محدوده دریای عمان، تنگه هرمز و بخش‌هایی از خلیج فارس با تاکید بر جاسک، سیریک، جزایر قشم، هنگام، لارک، ابوموسی و تنب بزرگ و کوچک وزش بادهای شدید جنوب شرقی و مواج شدن دریا می‌وزد.

وی  ادامه داد: تشدید سرعت بادهای جنوب شرقی و مواج شدن دریا در منطقه، اختلال در ترددهای دریایی (شناورهای مسافربری و قایق های سبک)، پاره شدن تورهای صیادی از مخاطرات ورود این سامانه است که هرمزگانی‌ها باید این هضدار را جدی بگیرند.

دبیر ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان ابراز داشت: تمهیدهای لازم برای تردد ایمن شناورها با توجه به اختلال در ترددهای دریایی در مناطق ساحلی و فراساحلی اتخاذ و بکار گرفته شود و احتیاط های لازم انجام گیرد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید