مدعیان حقوق بشر خود بزرگترین جنایات را انجام داده‌اند

هرمزبان – جانشین منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: در حافظه تاریخی ملت ایران و دنیا باید بماند که کسانی که امروز ادعای حقوق بشر دارند و جمهوری اسلامی را متهم می‌کنند به نقض حقوق بشر بزرگترین جنایات را انجام داده‌اند.

پیش از ظهر امروز مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی موشکی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران-پرواز ۶۵۵ با حضور سردار سلیمانی معاون فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در شناور سردار ناظری برگزار و عملیات گلباران پهنه آبی دریا توسط مسئولان حاضر بر روی عرشه شناور و البته بالگرد نیروی دریایی سپاه پاسداران انجام شد.

ناو سالار یکم مهدی هاشمی، جانشین منطقه یکم نیروی دریایی سپاه این روز را سالروز یک جنایت بزرگ توسط آمریکای جنایتکار دانست و عنوان کرد: تا سال ۶۵ آمریکایی‌ها به صورت غیرمستقیم و از طریق حمایت رژیم بعث عراق با جمهوری اسلامی ایران تقابل داشتند اما پیروزی‌های رزمندگان اسلام موجب شد که این کشور مستکبر وارد جنگ علنی با جمهوری اسلامی ایران شود.

وی اظهار کرد: موفقیت‌های رزمندگان اسلام در عملیات‌های والفجر ۸، کربلای ۵ و دیگر عملیات‌ها که موجب شد بعثی‌ها در آستانه شکست کامل قرار بگیرند آمریکایی‌ها را مجبور کرد که به نبرد مستقیم با ایران بر روی دریا روی بیاورد. 

هاشمی اضافه کرد: در حافظه تاریخی ملت ایران و دنیا باید بماند که کسانی که امروز ادعای حقوق بشر دارند و جمهوری اسلامی را متهم می‌کنند به نقض حقوق بشر بزرگترین جنایات را انجام داده‌اند.

همچنین علی رئوفی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان کرد: در ۴۲ سال گذشته ملت ایران در زمین، دریا، هوا، کوچه و خیابان فرزندان خود را از دست داده است اما با به شهادت رسیدن فرزندان این مرز و بوم شاهد افزایش همبستگی ملی بوده‌ایم.

وی افزود: تحمیل ۸ سال جنگ موجب شد ایران اسلامی در صنایع دفاعی و تامین امنیت به خودکفایی برسد و کرونا نیز موجب شد که ما در تولید واکسن به خودکفایی برسیم که امری مبارک و قابل افتخار است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان با اشاره به عملیات تروریستی آمریکا در انهدام هواپیمای مسافربری پرواز ۶۵۵ جمهوری اسلامی ایران گفت: ۶۶ کودک بی گناه در آن حادثه جان خود را از دست دادند و به شهادت رسیدند، سرنشینان هواپیمای ۶۵۵ همه غیر نظامی بودند و توجیه‌های آمریکا همه دروغ بود.

وی در پایان از اقدام نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هواپیمای ایرباس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، در پایان این مراسم ضمن قرائت پیام سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و معاون رئیس جمهور از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید