خبر فوری

واران و پائو تورس؛ گزینه های منچستریونایتد برای تقویت خط دفاع

هرمزبان – منچستریونایتد به دنبال تقویت خط دفاعی خود برای فصل آینده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، منچستریونایتد گزینه هایی را برای تقویت خط دفاعی اش در لیست خود دارد که نام رافائل واران و پائو تورس در این بین به چشم می خورد. به نقل از فابریتزیو رومانو، منچستریونایتد هنوز هم در حال کار بر روی انتقال جیدون سانچو است اما همچنین روی خرید یک مدافع جدید در این تابستان نیز تمرکز کرده است. رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید ماه هاست که در لیست منچستریونایتد حضور دارد. همچنین منچستریونایتد از بند فسخ 65 میلیون یورویی قرارداد پائو تورس، مدافع اسپانیایی ویارئال نیز آگاه است و این بازیکن را نیز زیر نظر دارد.
پائو تورس در مورد آینده اش گفت: من با ویارئال قرارداد دارم، به تازگی اولین جامم را با باشگاه فتح کردم، ما در لیگ قهرمانان حضور داریم و این مرا به شدت خوشحال و هیجان زده می کند. در حال حاضر من به مسابقات یورو فکر می کنم و سپس به سوپرجام اروپا و بعد لحظات خوب بعدی فرا خواهند رسید. در ویارئال؟ بله. من در خانه ام زندگی می کنم که مکانی آرام است و من کم کم در تیمم در شهر خودم رشد و بازی کردم. من خیلی آرامم و اکنون فقط به یورو فکر می کنم.
باشگاه منچستریونایتد پیشنهادی جدیدی برای خدمت گرفتن جیدن سانچو ارائه کرد. به نقل از اسکای، باشگاه منچستریونایتد مدت هاست که به دنبال جذب جیدن سانچو از باشگاه دورتموند است و در همین راستا چند روز پیش پیشنهادی برای خرید این بازیکن به تیم آلمانی ارائه داده بود که توسط سران دورتموند رد شد. بنا بر ادای اسکای پیشنهاد اولیه باشگاه یونایتد چیزی در حدود 68 میلیون پوند به علاوه 8 میلیون پوند بندهای جانبی بود. حال باشگاه منچستر قرار است مبلغ پرداختی اولیه خود را بیشتر کرده و بندهای جانبی را کاهش دهد.
حالا سران شیاطین سرخ منتظر پاسخ مدیران آلمانی خواهند بود. با این وجود پیش بینی می شود این پیشنهاد نیز توسط دورتموند رد شود چرا که سران باشگاه آلمانی چیزی در حدود بیش از 80 میلیون پوند برای فروش ستاره انگلیسی خود می خواهند. جیدن سانچو تا سال 2023 با باشگاه آلمانی قرارداد دارد و گویا نسبت به پیوستن به منچستریونایتد نیز بی میل نیست. با وجود علاقه چندین باشگاه مختلف به سانچو اما بنا بر ادعای اسکای، منچستریونایتد محتمل ترین مقصد این بازیکن جوان است که این روزها به همراه تیم ملی انگلیس در مسابقات یورو قرار دارد. خود این بازیکن در مصاحبه ای در پاسخ به این سوال که آیا شایعات نقل و انتقالاتی حواس او را پرت نمی کند، گفته بود:
نه مشکلی با این قضیه ندارم. شایعات همیشه وجود دارند به خصوص اگر عملکرد خوبی داشته باشید. باید این مساله را مدیریت کنید و به کارتان ادامه دهید. اگر به کار خودتان ادامه دهید، مطمئنم مشکلی پیش نیم آید چون مساله اصلی فوتبال است و تمرکزم در حال حاضر روی این موضوع است. سایر بازیکنان تیم ملی هم شرایطی مشابه من دارند زیرا همه بازیکنان ما جوان و با استعداد هستند و باز هم می گویم وقتی خوب بازی کنید، شایعات هم به وجود می آیند. باز هم می گویم تمرکزم روی فوتبال و مسابقات یورو است. 
پاریسی ها پس از جدب جورجینیو واینالدوم، به جذب پل پوگبا هم علاقه مند هستند. پاری سن ژرمن، پل پوگبا را می خواهد. به نقل از RMC Sport، پاری سن ژرمن وضعیت پل پوگبا، هافبک 28 ساله منچستریونایتد و تیم ملی فرانسه را زیر نظر گرفته است. ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن سه روز قبل در شهر نیس با مینو رایولا، ایجنت پوگبا دیدار کرد. آنها در مورد وضعیت مویزه کین، جدایی میچل باکر و پوگبا صحبت کردند. یونایتد قصد فروش و پایان همکاری با هافبک خود را ندارد اما پوگبا نیز تمایلی به تمدید قراردادش که تا سال 2022 معتبر است، ندارد. شیاطین سرخ برای او درخواست مبلغ 80 میلیون یورویی دارد. 

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید