خبر فوری

نوراللهی و سیدجلال، آماده بازی با گل گهر/ وحید امیری همچنان دور از دسترس

هرمزبان – هافبک ملی پوش پرسپولیس می تواند این تیم را در بازی حساس با گل گهر همراهی کند.
به گزارش طرفداری، احمد نوراللهی به واسطه بازی های فشرده پرسپولیس و تیم ملی تا حد زیادی خسته به نظر می رسید و دچار مصدومیت هم شده بود تا جایی که گل محمدی ترجیح داد در بازی حساس با مس رفسنجان به او استراحت داده و تنها در چند دقیقه پایانی این دیدار مجوز بازی این بازیکن را روی چمن مصنوعی ورزشگاه رفسنجان صادر کند. حالا خبرهای دریافتی از کادر پزشکی پرسپولیس حکایت از آن دارد نوراللهی مشکلی برای همراهی پرسپولیس نداشته و می تواند این تیم را در بازی حساس مقابل گل گهر همراهی کند. گفتنی است پرسپولیس روز چهارشنبه هفته جاری به مصاف گل گهر خواهد رفت.
نوراللهی در نیم فصل اول که سرخ‌ها مشکل گل‌زنی داشتند یک خط جلوتر بازی می‌کرد و اتفاقا همین امر سبب شد او تا امروز با 6 گل بهترین گل‌زن تیم یحیی گل‌محمدی باشد. نوراللهی گل‌های حساسی در این فصل زده و می‌تواند در بازی مقابل شاگردان امیر قلعه نویی آمار خوبش را بهبود ببخشد. احمد نوراللهی پس از یک بازی استراحت آماده حضور به عنوان یار اصلی در زمین است و انگیزه بالایی برای این بازی که سرخ‌ها برای صدر نشین ماندن 3 امتیاز را می‌خواهند، دارد. نوراللهی علاوه بر بازی رفت که با برتری پنج گله سرخ‌ها تمام شد سابقه بازی در جام حذفی مقابل گل‌گهر را نیز دارد. او در یک بازی عجیب و تاریخی که سال 93 در مرحله یک چهارم برگزار شد جزو نفرات فیکس تیم حمید درخشان بود. پرسپولیس آن بازی را در نهایت در ضربات پنالتی پیروز شده بود.
امیری که در اردوی تیم ملی از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد، با گذشت دو هفته از پایان بازی‌های تیم ملی، هنوز نتوانسته دوران نقاهت را سپری کند. ستاره شماره 19 پرسپولیس که پیش از بازی‌های تیم ملی، مدافع چپ فیکس این تیم نیز بود، این روزها به تمرین گروهی ملحق نشده اما در ورزشگاه شهید کاظمی حضور دارد و کارهای درمانی را با تیم پزشکی انجام می‌دهد و همچنین به صورت محدود کار ب توپ را آغاز کرده است. نکته مهم درباره وحید امیری این است که احتمالا یحیی برای بازی های آخر لیگ برتر و به خصوص شهرآورد روی او حساب باز کرده و شاید پیش از آن روی امیری ریسک نکند و ستاره اش را برای مقطع سرنوشت ساز لیگ برتر و جام حذفی نگه دارد.
مصدومیت جزیی عیسی آل‌کثیر برای پرسپولیس دردسرساز شد. عیسی آل کثیر به دلیل شکستگی انگشت دست خود نتوانست برای پرسپولیس در جریان دیدار قبلی تیمش مقابل مس رفسنجان نود دقیقه بازی کند. مهاجم گلزن سرخپوشان که با استفاده از «آتل» برای محافظت از انگشت دست خود در ترکیب تیمش به میدان رفت به دلیل احساس درد در دقیقه 63 از زمین مسابقه خارج شد تا مهدی عبدی جانشین او شده و تک گل سه امتیازی پرسپولیس را به ثمر برساند.
آل کثیر قصد داشت قبل از بازی با گل گهر سیرجان دست خود را به تیغ جراحان بسپارد اما حساسیت دیدار با شاگردان امیر قلعه نویی باعث تغییر در برنامه عمل جراحی او شد. مهاجم پرسپولیس قصد دارد جراحی خود را به روزهایی که بازی‌های فشرده پرسپولیس به اتمام می‌رسد موکول کند اما برنامه تنظیمی سازمان لیگ به گونه‌ای است که سرخ‌ها تا دهم مردادماه فرصت استراحت ندارند. از سوی دیگر آل کثیر نیز نمی‌ تواند همچنان درد انگشت شکسته خود را برای مدتی طولانی تحمل کرده تا عمل جراحی کوچک او تبدیل به دردسر این روزهای پرسپولیس شود.
کاپیتان پرسپولیس می تواند مقابل گل گهر به میدان برود. سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس با وجود آسیب دیدگی جزیی در جریان دیدار با مس رفسنجان، به بازی با گل‌گهر می‌ رسد. تیم پرسپولیس روز گذشته در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان به برتری یک بر صفر رسید و تا قبل از دیدار سپاهان مقابل فولاد به صدر جدول صعود کرد. در جریان این مسابقه سید جلال حسینی از ناحیه چهار سر ران دچار آسیب دیدگی شد اما تا پایان در زمین ماند. حسینی در تمرین ریکاوری سرخ پوشان حاضر شد و طبق نظر کادرپزشکی مصدومیتش جزیی است و بدون مشکل می‌تواند در دیدار با گل‌گهر سیرجان به زمین برود. شاگردان یحیی گل‌محمدی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر چهارشنبه این هفته میزبان گل گهر هستند.
کادرفنی پرسپولیس در انتظار پاسخ نهایی باشگاه پرسپولیس برای جذب یک دروازه بان است. در صورت موافقت باشگاه پرسپولیس دروازه بان جدید این تیم بلافاصله معرفی خواهد شد. هنوز از بازگشت رادوشوویچ خبری نیست و همان طور که پیش تر در طرفداری نوشتیم در صورتی که رادو تا اوایل این هفته به تهران برنگردد، باشگاه برای تقویت خط دروازه تدبیری خواهد اندیشید.
در همین راستا کادرفنی پرسپولیس دروازه بانی را به باشگاه معرفی کرده و در انتظار تائید نهایی سمیعی و شکوری برای جذب این گلر است. از این رو در صورتی که موافقت باشگاه اعلام شود، دروازه بان جدید پرسپولیس بلافاصله با این تیم قرارداد بسته و در تمرینات حاضر خواهد شد. گفتنی است دروازه بان مدنظر گل محمدی بازیکن آزاد بوده و مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد. 

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *