مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان: بهترین یاوران خود را از دست دادیم

هرمزبان- مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان خبرنگاران را یاوران روزهای سخت این حوزه  دانست و گفت:در حادثه واژگونی اتوبوس، ۲نفر از بهترین یاوران خود را از دست دادیم.

حبیب مسیحی تازیانی روز دوشنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا، ضمن تسلیت درگذشت ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران فقید ایرنا و ایسنا افزود: هرخبرنگار را باید یک محیط بان دانست که با شیوه ای متفاوت و موثر پابه پای محیط بانان محیط زیست از عرصه های طبیعی محافظت می کند.

وی ادامه داد: محیط زیست یک حوزه کاملا تخصصی در عرصه رسانه است و خبرنگاران آن سرمایه های ارزشمند معنوی و علمی و انسانی این بخش به شمار می روند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان خاطرنشان کرد: همه خبرنگاران محیط زیست در سراسر کشور بدون در نظر گرفتن فاصله های جغرافیایی و اقلیمی عضوی نزدیک از این خانواده هستند و در این رویداد تلخ نیز خود را هم سوگ و هم اندوه رسانه ها می دانیم.

 رییس خبرگزاری ایرنا در هرمزگان نیز با قدردانی از همدردی و حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، خبرنگاران را هم سنگر محیط بانان توصیف کرد.

خلیل تنیده ادامه داد: تجربه نشان داده در میان حوزه های مختلف خبری، خبرنگاران این بخش با حساسیت، علاقه و تعصب بیشتری کار رسانه ای خود را دنبال می کنند که دلیل آن پیوند این حوزه با ارزشمندترین بخش های خلقت خداوندی است.

وی اضافه کرد: خبرنگاران مسوولانه تر از گذشته راه همکاران فقید خود را ادامه خواهند داد تا ضمن انجام رسالت حرفه ای، بخشی از دِین معنوی به هم قلمانشان را نیز ادا کنند.

در این دیدار که با تقدیم تاج گل تسلیت همراه بود، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان و معاون فنی محیط زیست نیز حضور داشتند.

۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه‌های کشور صبح چهارشنبه (۲ تیرماه ۱۴۰۰) برای بازدید از طرح‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان عصر همان روز در ۱۵ کیلومتری این شهرستان در منطقه بیگم قلعه پیرانشهر دچار حادثه شد.

در این حادثه غم انگیز، ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا جان خود را از دست دادند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید