خبر فوری

فراخوان نمایشگاه‌های مجازی ملی و بین‌المللی نگارگری قرآنی منتشر شد

فراخوان نمایشگاه‌های مجازی ملی و بین المللی نگارگری قرآنی به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛ سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی، به منظور بهره‌گیری از زبان هنر برای دستیابی به اهداف خود در راستای تقویت مناسبات و تعاملات هنری، رسانه‌ای و تبلیغاتی میان دانشگاهیان و نخبگان در سطح ملی و بین‌المللی با محور قرآن کریم، نمایشگاه‌های ملی و بین المللی ملکوت را برگزار می‌کند.

حمایت از هنرمندان جوان و مستعد، و نمایش آثار هنرمندان حوزه نگارگری قرآنی در سطح ملی و بین المللی از جمله رویکرد‌هایی هست که در برگزاری این بخش از نمایشگاه مورد توجه است.

موضوع نمایشگاه، آثار اسلامی بوده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۳ تیرماه در رشته‌های نگارگری، گل و مرغ، تذهیب، تشعیر، طراحی سیاه قلم و پرتره سازی به شیوه نگارگری و پرداز ارسال کنند. ضمن اینکه ثبت‌نام فقط از طریق پایگاه اینترنتی reg.isqa.ir انجام خواهد شد. اطلاعات فرم ثبت‌نام و عناوین آثار در تهیه مطالب انتشاراتی و نمایشگاهی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، از این رو مسئولیت صحت اطلاعات ارسالی بر عهده شرکت‌کننده است و حجم تصویر ارسالی باید کمتر از ۲ مگابایت باشد.

این نمایشگاه ملی به صورت مجازی و در پایگاه اینترنتی (سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور) www.isqa.ir برگزار خواهد شد و از میان آثار ارسالی، آثاری که طبق نظر هیئت انتخاب، شرایط حضور در نمایشگاه بین‌المللی را داشته باشند به این بخش راه پیدا خواهند کرد که به صورت مجازی و با همکاری سازمان‌های بین المللی برگزار خواهد شد.

دبیرخانه نمایشگاه نیز مجاز است از آثار ارسالی برای امور نمایشگاهی، تبلیغاتی و انتشاراتی خود استفاده کند. در صورت ارسال بیش از حد ظرفیت نمایشگاه، آثار به صورت گزینشی انتخاب شده و آثاری که با موضوع نمایشگاه مطابقت نداشته باشند و یا از نظر کیفیت فنی مورد تأیید نباشند، حذف خواهند شد. همچنین تصاویر ارسالی با کیفیت پایین از چرخه داوری خارج خواهد شد. آثارحجمی و جعبه نیز پذیرفته نمی‌شود.

دبیرخانه از دریافت آثار ارسالی بعداز موعد مقرر معذور است. با توجه به اینکه ارسال آثار توسط شرکت‌کننده، برای حضور در نمایشگاه به منزله اعلام مالکیت معنوی اثر است، در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله‌ای، عواقب حقوقی و جزایی آن به عهده شرکت‌کننده خواهد بود.

هرشرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۵ اثر برای شرکت در نمایشگاه ارائه کند و پس از پایان نمایشگاه نیز به تمامی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه ملی، گواهی شرکت در نمایشگاه از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی و در نمایشگاه بین المللی گواهی شرکت در نمایشگاه از سوی سازمان‌های بین المللی اعطاء خواهد شد.

شرکت در نمایشگاه هزینه‌ای ندارد و رایگان است و ارسال اثر و شرکت در نمایشگاه به منزله پذیرش مقررات نمایشگاه است.

یادآور می‌شود؛ نمایشگاه ملی ملکوت ۳۰ تیرماه ۱۴۰۰ همزمان با عید سعید قربان اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۶۶۹۷۰۷۷۵ و ۰۲۱۶۶۴۰۲۸۸۲ تماس برقرار کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید