خبر فوری

۲۰۰۸ داوطلب قشمی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند

قشم- هرمزبان – مدیر آموزش و پرورش قشم گفت: کنکور سراسری از روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه آزاد قشم برگزار می‌شود که ۲ هزار و هشت داوطلب قشمی به رقابت می‌پردازند.

حسین دیرباز رو یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: حدود ۶۵  درصد از داوطلبان برابر با یکهزار و یکهزار و ۳۰۲  نفر را دختران تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: ۷۰۶  نفر معادل ۳۵ درصد از شرکت کنندگان کنکور را پسران قشمی تشکیل می‌دهند.

مدیر آموزش و پرورش قشم تصریح کرد: کنکور سراسری در چهار روز انجام و رشته هنر روز چهارشنبه نهم تیرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: کنکور علوم تجربی نیز روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

دیرباز ادامه داد: دانش آموزان رشته‌های علوم انسانی و ریاضی و فیزیک روز جمعه  و داوطلبان رشته زیبان‌های خارجی نیز روز شنبه در کنکور شرکت می‌کنند.

وی اظهار کرد: ۱۳۰ نیروی انسانی برای برگزاری آزمون در چهار روز اعلام شده، سازماندهی شدند.

مدیر آموزش و پورش قشم افزود: همچنین نیروهای امدادی مانند آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس و اتفاقات برق به همراه اکیپی از راهنمایی رانندگی در محل حضور خواهند داشت.

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری کنکور

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مبارزه با شیوع کرونا، گفت: گروهی از شبکه بهداشت در محل برگزاری کنکور حضور دارند تا دستورالعمل‌های بهداشتی را اجرا کنند.

دیرباز افزود: داوطلبان باید به همراه خود ماسک داشته باشند، اما تعدادی ماسک برای موارد ضروری تهیه شده است.

وی ادامه داد: همچنین محل آزمون هر روز با مواد ضدعفونی کنند، گند زدایی می‌شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید