خبر فوری

استقلال 2 – گل گهر 0؛ بردی شیرین برای فراموشی حواشی اخیر

هرمزبان – استقلال به مصاف گل گهر سیرجان رفت که آبی ها این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، دو تیم استقلال و گل گهر سیرجان از ساعت 21:50 به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. فرهاد مجیدی که پیش از این دو بار فصل گذشته موفق شده بود امیر قلعه نویی را شکست دهد، یک بار دیگر هم قلعه نویی را این بار در قامت سرمربی گل گهر سیرجان شکست داد تا مقابل او هت تریک کند. استقلال با این پیروزی 43 امتیازی شد و در جایگاه سوم باقی ماند. گل گهر سیرجان هم با 35 امتیاز به رتبه پنجم جدول سقوط کرد.
ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمد نادری( متین کریم زاده دقیقه 90)، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور( فرشید اسماعیلی دقیقه 84)، مهدی قائدی و آرمان رمضانی( ارسلان مطهری دقیقه 53)
سرمربی استقلال: فرهاد مجیدی
ترکیب گل گهر: علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی( علیرضا آرتا)، بهنام برزای( محمد آقاجانپور دقیقه 37)، علی اصغر عاشوری( صادقی دقیقه 37)، میلاد زکی پور، یونس شاکری، رضا شکاری( فرشید باقری دقیقه 77)، احمدرضا زنده روح و گادوین منشا( علی دشتی دقیقه 77)
سرمربی گل گهر: امیر قلعه نویی
شرح گل ها:
استقلال یک – گل گهر صفر (دقیقه 13: محمدحسین مرادمند): ارسال مهدی پور به روی دروازه به تیر دوم رسید و در حالیکه توپ در حال خروج از زمین بود، محمدحسین مرادمند با ضربه سر توپ را به سمت دروازه فرستاد که توپ پس از عبور از خط دروازه، توسط علیرضا حقیقی گلر سیرجانی ها بیرون کشیده شد ولی کمک داور بازی پرچم خود را بالا برد و گل به سود استقلال اعلام شد.
استقلال 2 – گل گهر صفر (دقیقه 19: مهدی مهدی پور): یک حرکت از سمت راست و ارسال زمینی محمد دانشگر به روی دروازه به مهدی قایدی رسید ولی این بازیکن اجازه داد تا توپ از او عبور کرده و به مهدی پور رسید و این بازیکن با ضربه ای بغل پا و فنی به گوشه دروازه دروازه حقیقی را برای بار دوم باز کرد.
لحظات حساس:
دقیقه 4: یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه، در محوطه 6 قدم و در شرایطی بسیار ایده آل به سیدعلیرضا ابراهیمی رسید و ضربه سر این بازیکن را سیدحسین حسینی به زیبایی دفع کرد تا استقلال خیلی زود دروازه اش باز نشود.
دقیقه 10: روی یک کرنر ارسالی، توپ پشت محوطه جریمه به قایدی رسید ولی شوت او از شدت لازم برخوردار نبود و علیرضا حقیقی آن را به راحتی مهار کرد.
دقیقه 45: ارسال ضربه کاشته به روی دروازه استقلال به مشت سیدحسین حسینی همراه شد و این بازیکن پس از برخورد با مرادمند روی زمین افتاد که دفع توپ حسینی در حال ورود به درون دروازه بود که غلامی با ضربه سر، توپ را از روی خط بیرون کشید البته زاهدی فر داور مسابقه در این صحنه خطا به روی حسینی را اعلام کرد.
دقیقه 45+2: ارسال بلند رضاوند به روی دروازه در تیر دوم به نادری رسید و این بازیکن با یک ضربه سر توپ را به دهانه دروازه فرستاد که توپ به شکل خطرناکی و با عبور از رمضانی و قایدی به بیرون رفت.
دقیقه 46: یک ارسال از بازیکنان گل گهر به روی دروازه با ضربه سر محمدحسین مرادمند که پشت به دروازه بود همراه شد و در حالیکه این بازیکن نزدیک بود دروازه تیمش را باز کند، حسینی با واکنشی به موقع توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 52: ارسال گادوین منشا از سمت راست به روی دروازه به محمد آقاجانپور رسید ولی این بازیکن نتوانست ضربه اش را به سمت دروازه بزند و توپ از بین پاهای این بازیکن عبور کرد که البته پس از برخورد با عارف غلامی سرنگون شد و بازیکنان و نیمکت نشینان گل گهر اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.
دقیقه 57: ارسال رضا شکاری از سمت چپ به روی دروازه به یونس شاکری رسید و ضربه چکشی این بازیکن به تیر عمودی دروازه حسینی برخورد کرد و توپ برگشتی را غلامی به کرنر فرستاد تا دروازه استقلال همچنان بسته بماند.
دقیقه 59: تعلل نادری و توپ ربایی آقاجانپور یک فرصت ایده آل را برای گل گهر به وجود آورد که ضربه یونس شاکری به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 62: حرکت خوب و انفرادی مهدی قایدی از میانه های میدان و دریبل دو طرفه مدافع گل گهر، باعث شکل گیری یک فرصت برای باشوی کوچک شد. قایدی تا درون محوطه جریمه نیز پیش رفت ولی ضربه این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 90+1: یک ضربه کاشته چسبیده به محوطه جریمه برای استقلال به دست آمد که مهدی قایدی با یک ضربه زمینی و هوشمندانه توپ را از زیر پای دیواره دفاعی به سمت دروازه زد که آرمین سهرابیان توپ را از روی خط برگشت داد و مانع از گلزنی باشوی کوچک شد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید