خبر فوری

استقلال – الهلال در زمین بی طرف/ مصاف پرسپولیس در تاجیکستان

هرمزبان – رسانه‌های سعودی از برگزاری دیدار پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در روز دیدار تراکتور مقابل النصر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، رسانه‌های عربستانی از برگزاری دو دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، یعنی بازی‌های استقلال – الهلال و النصر- تراکتور در زمینی بی‌طرف خبر دادند. مطابق اعلام صفحه عربی سایت جهانی «گل»، دو تیم صدرنشین مرحله گروهی تعیین‌کننده ورزشگاه‌های این دو بازی هستند. به این ترتیب النصر، صدرنشین جدول گروه D درخصوص محل برگزاری دیدار با تراکتور تصمیم‌گیری خواهد کرد و استقلال که به صدرنشینی گروه C رسیده، تعیین‌کننده ورزشگاه دیدار با الهلال خواهد بود.
همچنین «نواف الآسیوی» خبرنگار معتبر سعودی اعلام کرد که دیدار پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان هم روز 14 سپتامبر (23 شهریور) و تقابل تیم‌های اماراتی شارجه و الوحده روز 23 سپتامبر (22 شهریور) برگزار خواهد شد. به این ترتیب، برنامه دیدارهای دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب (مطابق اعلام رسانه‌های سعودی) به شرح زیر است:
13 سپتامبر (22 شهریور)
استقلال – الهلال، زمین بی‌طرف
شارجه – الوحده، ورزشگاه خانگی شارجه
14 سپتامبر (23 شهریور)
النصر – تراکتور، زمین بی‌طرف
استقلال تاجیکستان – پرسپولیس، تاجیکستان
بخش عربستان وب سایت گل به نقل از منابع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا مدعی شد که دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف برگزار می شود. بخش عربستان وب سایت گل در خبری و به نقل از منابع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا مدعی شد که دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی طرف برگزار خواهد شد.
علاوه بر وب سایت گل، سایر رسانه های عربستانی از جمله سعودی 360 بلافاصله با پوشش این خبر، مدعی شدند که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم خود در این خصوص را اتخاذ کرده و دیدار استقلال با الهلال و همچنین النصر با تراکتور در زمین بی طرف برگزار می شود که مکان آن نیز به زودی اعلام می شود.
عبدالمجید الزویدی خبرنگار عربستانی که به عنوان منبع برای نخستین بار این خبر را در صفحه توئیتر خود اعلام کرد، مدعی شده که AFC به زودی و از طریق بیانیه ای، این خبر را رسانه ای خواهد کرد. بنا بر ادعای رسانه های سعودی و این خبرنگار، دیدار استقلال با الهلال در تاریخ یکشنبه 22 شهریور و دیدارهای النصر با تراکتور و پرسپولیس با استقلال تاجیکستان در تاریخ دوشنبه 23 شهریور برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید