تمدید قرارداد پوگبا و جذب سانچو؛ چالش های پیش روی منچستریونایتد

هرمزبان – متقاعد کردن پوگبا به ادامه تعهد به منچستریونایتد پیشنهادی نجومی را می طلبد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، منچستریونایتد در نظر دارد برای حفظ پل پوگبا بالاترین دستمزد در لیگ برتر را به او پیشنهاد بدهد. پل پوگبا وارد آخرین سال قراردادش با شیاطین سرخ شده است. ستاره فرانسوی در حال حاضر هفته ای 360 هزار یورو دستمزد دریافت می کند و منچستریوناتید مایل است تا با افزایش این مبلغ پوگبا را برای ماندن در اولدترافورد راضی کند.
سان گزارش کرده است که منچستریونایتد برای اطمینان از ادامه همکاری با پوگبا به او قراردادی پنج ساله با دستمزد هفتگی 480 هزار یورو پیشنهاد کرده است. این البته پیشنهاد اولیه یونایتد به پوگبا است و درباره جزییات این قرارداد وقتی هافبک فرانسوی، که اکنون روی تیم ملی کشورش تمرکز دارد، از یورو بازگشت مذاکره خواهد شد. پوگبا اخیرا در کنفرانس مطبوعاتی خود گفته است: “من یک سال از قراردادم باقی است، همه این را می دانند. هیچ پیشنهاد مشخصی برای تمدید ارائه نشده است. من هنوز در منچستر هستم. بعد از پایان فصل، به تعطیلات رفتیم، بنابراین من با مدیران باشگاه و مربی صحبتی نکردم. در حال حاضر روی یورو تمرکز دارم.”
متقاعد کردن پوگبا به ادامه تعهد به منچستریونایتد پیشنهادی نجومی را می طلبد، چرا که اگر او منتظر بماند تا به عنوان بازیکن آزاد و در یک انتقال رایگان اولدترافورد را ترک کند، می تواند از باشگاه بعدی خود قراردادی بسیار عظیم با دریافت پاداش در کنار دستمزدی هنگفت را طلب کند. در طول سال های اخیر بیش از یک بار به نظر می رسید که احتمال جدایی ستاره فرانسوی از یونایتد وجود دارد. گاهی اوقات به نظر می رسید که مینو رایولا، مدیر برنامه های پوگبا، علناً در تلاش است تا یک باشگاه دیگر برای او پیدا کند.
در ماه دسامبر و با توجه به پیشنهاداتی از یوونتوس و رئال مادرید، رایولا درباره آینده پوگبا گفت: “می توانم بگویم که کار پوگبا در منچستر یونایتد تمام شده است. پل در منچستریونایتد خوشحال نیست چرا که دیگر نمی تواند به آن شکلی که دوست دارد و انتظار دارد خودش را در این باشگاه نشان دهد. پل به تیم جدیدی نیاز دارد، او نیاز به هوای تازه دارد.” هر چند با وجود این صحبت ها پوگبا در فصل گذشته یکی از بازیکنان کلیدی در تیم اوله گنار سولسشر بود و در 42 بازی رد تمام رقابت ها با پیراهن شیاطین سرخ به میدان رفت.
از طرفی منچستریونایتد قصد دارد به هر قیمتی که شده، جیدون سانچو را همین تابستان جذب کند. تقریباً در تمام طول تابستان 2020 بحث حضور ستاره انگلیسی دورتموند یعنی جیدون سانچو در منچستریونایتد وجود داشت. حتی در مقطعی گفته شد که تمام توافق لازم برای حضور سانچو در اولدترافورد انجام شده اما نهایتا دو طرف بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدند تا این انتقال منتفی شود.
اکنون و با توجه به نزدیک شدن به پایان قرارداد ستاره انگلیسی با زنبور ها(ژوئن 2023)، شایعات درباره جدایی او نیز قوت پیدا کرده و اکثر منابع انگلیسی ادعا می کنند که منچستریونایتد هنوز جیدون سانچو را هدف اول نقل و انتقالاتی خود تلقی می‌کند. دورتموند تابستان گذشته برای سانچو 125 میلیون یورو می خواست و یونایتد اخیرا پیشنهادی 79 + 9 میلیون یورویی را به دورتموند ارائه داد ولی طبق ادعای اسکای اسپورتس رد شد. باشگاه انگلیسی اما اکنون حاضر است رقم پیشنهادی خود را تا 95 میلیون یورو نیز بالا ببرد و خوشبین است بالاخره مقاومت دورتموند بشکند. سانچو تا 2023 قرارداد دارد و دورتموند با وجود اصرار یونایتد، سخت به دنبال حفظ او برای فصل بعد است.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید