خبر فوری

مردم به‌رغم حاشیه‌سازی‌ها رأی قاطعی به آیت‌الله رئیسی دادند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران درخصوص انتخاب سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور کشور گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: برنده اصلی این انتخابات، مردم و جبهه انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، پیرو انتخاب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب کشورمان، گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: «برنده اصلی این انتخابات، مردم و جبهه انقلاب اسلامی هستند»، تمام تلاش دشمن در این انتخابات حول محور انتقام شکست‌های پی‌درپی بود که از جبهه انقلاب اسلامی خورد و کینه آن را داشت و می‌خواست در انتخاب ۱۴۰۰ بین مردم، انقلاب و نظام فاصله بیندازد.

وی افزود: ولی ملت با وجود همه مشکلات که بخشی از مهم‌ترین آن را مقام معظم رهبری اشاره کردند از کرونا تا فضاسازی‌های گسترده توسط شبکه‌های مختلف استکباری و تحت تأثیر قرار گرفتن برخی شبکه‌های داخلی و… بود، بار دیگر حماسه آفریدند.

ببینید:
عکس/ جشن پیروزی ابراهیم رئیسی در گرگان

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: ملت ایران اثبات کردند همان‌طور که ۴۲ سال قبل، ولایت الله را بر ولایت غیرالهی ترجیح دادند، قبول کردند هزینه‌های یک نظام اسلامی را پرداخت کنند و پای انقلاب و نظامشان هستند و هر کجا لازم باشد حضور پیدا می‌کنند.

حاجی صادقی تأکید کرد: پیام جناب آقای رئیسی در انتخابات این بود که گفتمان انقلابی، گفتمان تحول و عمل به مباحث دینی را بر همه گفتمان ترجیح می‌دهند و مردم بعد از این همه فشار و سختی‌ها دنبال یک راه نجات بودند و این راه نجات را در گفتمان امام و رهبری پیدا کرده و آیت‌الله رئیسی مبین و مجری و منادی گفتمان امام و رهبری را انتخاب کردند و رأیی قاطع و مهم به رغم حاشیه‌سازی دشمن دادند.

 نماینده ولی‌فقیه در سپاه اظهار داشت: این حضور و انتخاب نشان می‌دهد مردم گفتمان امام و رهبری را بهترین گفتمان برای حل مشکلات نظام و کشور می‌دانند و با روحیه و نشاطی حضور پیدا کردند، امیدوارم دولت‌مردان و رئیس‌جمهور بتواند تحولاتی که وعده دادند را عملی کنند، آیت‌الله رئیسی ان‌شاءالله همانند قوه قضائیه وعده‌هایش را در قوه مجریه عملی خواهد کرد.

منبع: مشرق نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید