خبر فوری

آخرین قیمت دلار پیش از امروز ۳۱ خرداد

قیمت دلار در بازار دیروز ۳۰ خرداد با ۲ درصد افزایش، ۲۳,۹۶۰ تومان اعلام شده است. آخرین قیمت و وضعیت دلار چگونه است؟

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، قیمت دلار در بازار دیروز ۳۰ خرداد با ۲ درصد افزایش، ۲۳,۹۶۰ تومان اعلام شده است. آخرین قیمت و وضعیت دلار چگونه است؟

دنیای اقتصاد نوشت:

در دومین روز هفته، سکه و دلار در دو مسیر متفاوت حرکت کردند. در ابتدای روز یکشنبه، دلار دچار افت قیمت شد،‌ ولی در نزدیکی محدوده ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومانی مورد حمایت خریداران واقع شد و پس از آن، توانست خود را به بالای محدوده ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان برساند. ساعت ۳ بعدازظهر دیروز، اسکناس آمریکایی در بازار با قیمت ۲۳ هزار و ۸۳۰ تومان مورد معامله قرار گرفت که افزایشی ۳۰تومانی را نسبت به روز شنبه نشان می‌داد.

به گفته فعالان، بازار پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری به صورت هیجانی در مسیر نزولی قرار گرفت، ولی از روز یکشنبه به فضای طبیعی بازگشت و دیگر خبری از فروشندگان زیادی در بازار نبود. به گفته فعالان، معامله‌گران در شرایط کنونی بیشتر در انتظار مشخص شدن نتایج مذاکرات هسته‌ای هستند. برخی معامله‌گران با توجه به صحبت‌های مقام‌های ایران مبنی‌ بر در دسترس بودن توافق، سعی می‌کنند با احتیاط اقدام به خرید و فروش کنند. محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه اخیرا عنوان کرده بود امکان رسیدن به توافق هسته‌ای تا کمتر از یک ماه دیگر وجود دارد.

خطر برگشت سفته‌بازان دلار

به گفته برخی فعالان، در صورتی که تا یک ماه آینده توافقی صورت نگیرد،‌ دلار دچار رشد کوتاه‌مدت خواهد شد. در واقع از نگاه آنها، پس از استقرار دولت بعد، مدت زمانی برای تعیین وزرا به طول خواهد انجامید و احتمالا دولت جدید نیز برای انجام مذاکرات نیاز به مدت زمانی مشخص خواهد داشت. به این ترتیب، مذاکرات تا انتهای شهریور نیز شرایط دشواری برای رسیدن به یک توافق خواهد داشت و این عامل می‌تواند، ‌دیدگاه‌های معامله‌گران کوتاه‌مدت را تحت‌تاثیر قرار دهد.

منبع: تجارت نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید