خبر فوری

توضیح وزیر آموزش و پرورش درباره واکسیناسیون معلمان در مرداد و بازگشایی حضوری مدارس

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم مدارس را در شروع سال تحصیلی آینده به صورت حضوری دایر کنیم، گفت: طبق وعده ای که ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت به ما داده اند قرار است در مرداد ماه واکسیناسیون معلمان انجام شود و مطمئن هستم که این کار در مرداد ماه انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون معلمان و بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی جدید توضیح داد و در این باره اظهار کرد: طبق وعده ای که ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت به ما داده اند قرار است در مرداد ماه واکسیناسیون معلمان انجام شود و بنده مطمئن هستم که این کار در مرداد ماه انجام می شود.

وی افزود: خوشبختانه خبرهایی که می رسد حاکی  از آن است که هم تولید واکسن داخلی شتاب بیشتری گرفته و هم مقداری که از خارج تهیه کرده اند دارد وارد می شود و به سرعت آهنگ واکسیناسیون در کشور سرعت می یابد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم مدارس را در شروع سال تحصیلی آینده به صورت حضوری دایر کنیم گفت: چیزهایی که به علت غیرحضوری بودن مدارس از دست می دهیم زیاد است. آفت ها و آسیب هایی که به دانش آموزان وارد و آینده آنها را در معرض خطر قرار می دهد اقتضا می کند آنها بیش از این از مدرسه دور نباشند.

وی ادامه داد: تقریبا از اسفند98 تا کنون به صورت متناوب و نامنظم دانش آموزان در برخی مناطق به مدرسه آمده‌اند و در بسیاری مناطق دیگر مدارس به طور کامل تعطیل بوده است. امیدواریم از مهرماه بتوانیم فعالیت آموزشی را به صورت حضوری آغاز کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید