خبر فوری

وزیر آموزش و پرورش به حجت الاسلام رئیسی تبریک گفت

تهران-هرمزبان – وزیر آموزش و پرورش در پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان هشتمین رییس‌جمهوری منتخب مردم ایران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در پیام تبریک محسن حاجی میرزایی  خطاب به حجت الاسلام رئیسی آمده است:  بار دیگر گاه شمار جمهوری اسلامی ایران به وزش نسیم مردم سالاری دینی، ورق خورد و دگر بار، رأی اولی های عزیز همگام با ملّت فهیم ایران با حضور زنده و ارزنده خود در عرصه سرنوشت آفرین انتخابات، صفحه پرافتخار دیگری بر دیوان پُربرگ و بار نظام اسلامی افزودند.

وی ادامه داد: به عنوان خادم مردم آگاه و آزاد ایران در دستگاه عظیم تعلیم و تربیت، مسرورانه این رخداد خطیر را که بی گمان مرضی خدا، شادی شهدا و امام شهدا و یأس و ناامیدی بدخواهان ایران اسلامی را به ارمغان دارد به رهبر معظّم انقلاب و یکایک ایرانیان ایمانی، به ویژه جناب عالی که منتخب ملّت هستید، تبریک و تهنیت می گویم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: امید که در سایه سار الطاف الهی و با بهره مندی جامع و جاذب از استعدادهای این سرزمین مستعد، شاهد آفرینش زمینه پویایی و پایایی بیش از پیش میهن اسلامی خویش در دولت شما باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که روز جمعه 28 خرداد ماه برگزار شد، بیش از ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار رای یعنی ۶۲ درصد آرای ماخوذه را کسب کرد و به عنوان هشتمین رییس‌جمهوری ایران از سوی ملت انتخاب شد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید