خبر فوری

«قاتلین عزرائیل» از کشور خارج شدند

«قاتلین عزرائیل» به کارگردانی جواد مزدآبادی، مستندی دینی و معناگراست که از امروز 25 خرداد پخش جهانی آن آغاز شد.

جواد مزدآبادی؛ کارگردان مستند «قاتلین عزرائیل» در گفت‌وگو با ایکنا، پیرامون کار جدیدش اظهار کرد: فیلم داستان پنج جوان است که تصمیم می‌گیرند عزرائیل را بکشند تا مردم از این مرگ و میر راحت شوند. این قصه به شدت معناگراست و قابلیت پخش جهانی دارد. برای همین امیدواریم با حضور «قاتلین عزرائیل» در جشنواره‌های خارجی جوایز بسیاری نصیب کشورمان شود.
 
این کارگردان افزود: بیماری کرونا دنیا را تحت تاثیر قرار داد و جان عده زیادی را هم گرفت؛ اتفاق تلخی که متاسفانه هنوز هم ادامه دارد. این بیماری وحشتی را در کل جهان ایجاد کرد که سبب شد بار دیگر ما بیندیشم، دینایی که به آن وابسته‌ایم، ارزش دلبستن ندارد. همچنین کرونا نشان داد با وجود پیشرفت علم هر لحظه ممکن است یک بیماری، مرگ ما را رقم زند. در رابطه با این بیماری نیز نظرات متفاوتی مطرح شده است.

وی افزود: برخی این بیماری را عذاب الهی دانسته و عده‌ای دیگر می‌گویند این بیماری امتحان الهی است تا ارزیابی شود انسان‌ها در مواقع بحرانی چگونه به یکدیگر یاری می‌رساند. به هر حال جدا از نگاه‌هایی که پیرامون این بیماری مطرح شده، سعی کردم با زاویه جدید به این فاجعه بنگرم که شاید تا به حال به آن اشاره نشده است.

کارگردان فیلم سینمایی «طاووس‌های بی‌پر» ادامه داد: پخش جهانی فیلم توسط کمپانی first screen از امروز ۲۵ خرداد آغاز شد. این امر نیز با ارسال مستند به جشنواره ازمیر ترکیه، بوسان کره جنوبی و ساندنس آمریکا شروع شده است. حسین پورخلیلی، شادمهر محمدی، هدیه عبدیان، الهام بهرام، رضا شاهی، احمد زارعی و بابک والی در این کار نقش‌آفرینی کرده‌اند و نویسندگی این کار را خود بر عهده دارم. در ضمن تهیه‌کنندگی «قاتلین عزرائیل» را به صورت مشترک با حسین پورخلیلی انجام داده‌ام.

دیگر عوامل «قاتلین عزرائیل» عبارتند از؛ تدوین و تصحیح رنگ: وحید بیطرفان، دستیار کارگردان‌: احمد خانمحمد زاده، منشی صحنه‌: سینا مزدآبادی، مدیر فیلمبرداری: محمد رضا میر پویا، دستیاران فیلم بردار: علی رضوانی، مهرداد مرادمند، حسین عابدین زاده، مدیر تولید و تدارکات: احمد جوریان، مدیر صدابرداری: محمد‌جواد یمقی، دستیار صدابردار: پیام خانمحمدی، صداگذاری: مهتاب سلیمانی، طراح صحنه و لباس: احمد زارعی، طراح و اجرای گریم: نسرین نصیری زاده، عکاس: مهیار شیرازی. انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید