خبر فوری

ائتلاف وحدت ملی: حل مشکلات در گرو مشارکت در انتخابات است

ائتلاف وحدت ملی با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم به مشارکت در انتخابات،آورده است: حل مشکلات در گرو مشارکت فعال در انتخابات است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، ائتلاف وحدت ملی با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری،آورده است: در آستانه انتخابات سرنوشت ساز کشورمان در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ و در این برهه حساس و تاثیر گزار علی رغم تلاش گسترده دشمنان و معاندان مردم و کشور ایران برای نا امید سازی اقشار مختلف جامعه، حضور حداکثری و پرشور مردم بیانگر عزت ، قدرت و مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: بدون شک ناامیدی دشمنان ایران اسلامی در این انتخابات و افزایش وحدت ملی و همبستگی ملت ایران می تواند بسیاری از مشکلات سیاسی، اقتصادی و بین المللی پیرامون کشور عزیزمان را برطرف سازد.

ائتلاف وحدت ملی تاکید کرد: از این رو از تمامی مردم، اقشار و گروه های مدنی و سیاسی دعوت می‌کنیم تا ضمن حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد زمینه تشکیل دولتی قدرتمند و شورای شهری منسجم را براساس تخصص، کارنامه و برنامه ی مشخص را فراهم سازند.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید