خبر فوری

راه مقابله با دشمن و نجات کشور “اقتصاد مقاومتی” است‌

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از نکا، حجت‌الاسلام یدالله غلامی ‌‌‌در یادواره شهدای روحانی شرق مازندران در مسجد جامع نکا اظهار داشت: در آستانه میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و رئیس مذهب جعفری هستیم که امیدواریم عیدی همه ما، نابودی استکبار به‌ویژه وهابیت و تکفیری‌ها باشد.

وی با گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع‌مقدس و شهدای مدافع حرم افرود: سنت در کشور بوده که هرسال شهیدی به‌عنوان شهید شاخص انتخاب می‌شود و امسال شهید آیت‌الله هاشمی‌نژاد شهید شاخص کشور و شهید حجت‌الاسلام کریمی شهید شاخص استان معرفی شدند که باید ویژگی‌های شهدا را بدانیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اهمیت یادواره‌های شهدا تصریح کرد: شهدا افراد با ایمانی هستند که جان خود را در راه خدا اهدا کردند. بعد از شهادت شهیدان، وظیفه ما بسیار سنگین بوده و وظیفه ما بصیرت و زمان‌شناسی است تا از اسلام و انقلاب دفاع کنیم.

وی با اشاره به جایگاه ویژه ایران در منطقه، گفت: بعد از جنگ تحمیلی، وقتی دشمن به هدف شومش نرسید، جنگ فرهنگی راه انداختند. همچنین جنگ اقتصادی علیه ایران به‌راه انداختند و دشمن تلاش کرد از طریق محاصره اقتصادی ما را از پای درآورد که براساس فرمایش مقام معظم رهبری، راه مقابله با دشمن و راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی است.

غلامی گفت: اکنون جنگی که در دستور کار دشمن است، جنگ تحریف تاریخ انقلاب است که دشمنان می‌خواهند ‌انقلاب را با کتمان واقعیت‌ها، مخلوط‌کردن حق و باطل و با تحریف واژه‌ها آن را به جامعه تحویل دهند که باید حواسمان باشد.

وی بیان کرد: امروز دشمن با اسلام‌ ‌وهابی‌ و اسلام تکفیری می‌خواهد اصل اسلام ناب محمدی را نابود کند که باید همه بدانند گفتمان امام(ره) تنها راه مقابله با ظالمان و استکبار است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: طبق فرمایش امام راحل، تمام بدبختی‌ها و مشکلات ما از آمریکا بوده که باید با هوشیاری، بصیرت و زمان‌شناسی به جنگ با دشمنان برویم، هیچگاه از پرچم اسلام جدا نشویم و با پیروی از ولایت فقیه حق را از باطل تشخیص دهیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید