خبر فوری

شخصیتم در «زیر خاکی» به شهید رجایی نزدیک است

بازیگر سریال «زیر خاکی» گفت: شخصیتم در این سریال به شهید رجایی نزدیک است.

اصغر نقی‌زاده، بازیگر سریال «زیر خاکی» در گفت‌و‌گو با ایکنا، پیرامون حضور در این مجموعه، گفت: در فصل دوم این سریال، شاهد نقش‌آفرینی جدیدی از من هستید، زیرا در کارهای دفاع مقدسی یا انقلابی عموماً شخصیتی شاد و شوخ را بازی می‌کردم، اما در این مجموعه، کارگردان از من خواست نقشی کاملاً متفاوت نسبت به گذشته بازی کنم.

وی افزود: در فصل اول «زیر خاکی» فردی انقلابی را بازی کردم که کاملاً جدی بود. در فصل دوم هم در قالب یک مسئول دولتی، ایفای نقش می‌کنم، البته برای شکستن قالبی که در اذهان تماشاگران از خود ساخته بودم، کارم بسیار دشوار بود، ولی با کمک جلیل سامان، کارگردان سریال توانستم به این خواست دست یابم.

بازیگر فیلم «آژانس شیشه‌ای» متذکر شد: جالب است در مدت پنج ماهی که فیلمبرداری سریال طول کشید، کارگردان در پشت صحنه به من اجازه نمی‌داد از قالب نقش خارج شوم، چون معتقد بود اگر خود واقعی‌ام پشت صحنه وجود داشته باشد، تأثیرش را جلوی دوربین هم خواهیم دید.

این بازیگر تأکید کرد: شخصیتم در «زیر خاکی» به شهید رجایی نزدیک است؛ فردی که با وجود داشتن مقام و مسئولیت در میان مردم زندگی می‌کند، بدون اینکه بخواهد خود را آلوده مسائل دنیایی کند.

«زیر خاکی» ریشه در باورهای مردم دارد

وی در توصیف پیام «زیر خاکی» گفت: جلیل سامان در این سریال می‌خواست بگوید سبک زندگی مردم در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه نزدیکی به ارزش‌های دینی و انقلابی زندگی بسیار بهتر و صمیمی‌تری داشتند. آدم‌ها نسبت به یکدیگر احساس مسئولیت می‌کردند و برای دیدار یکدیگر اسیر هیچ تجملاتی نبودند، ویژگی که متأسفانه امروز به شدت کم‌رنگ شده است.

وی با بیان اینکه هر‌گاه به باورهای بومی کشورمان نزدیک شدیم، با استقبال تماشاگر مواجه شدیم، بیان کرد: در اکثر کارهایی که موفق بودند، یک ویژگی به صورت مشترک وجود دارد و آن اینکه در تمامی آنها نگاه به باورهای بومی و دینی، جدی است.

نقی‌زاده در انتها کمدی‌های سخیف را آثاری زودگذر توصیف کرد، گفت: شاید برخی آثار طنز بتواند در مقطعی مخاطب فراوان داشته باشد، اما کارهایی ماندگار خواهند بود که زبانش بر پایه ارزش‌های کشورمان شکل گرفته باشد. «زیر خاکی» به نظرم از این دست کارهاست که در عین حفظ موضوعات اخلاقی، توانسته نظر مخاطب را نیز به خود جلب کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید