خبر فوری

تلاش باشگاه استقلال برای حضور گابریله پین در ایران

هرمزبان – باشگاه استقلال در خصوص حضور گابریله پین در ایران توضیحاتی را ارائه کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت حضور مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی در ایران، اطلاعیه ای را منتشر کرده است. به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، در خصوص ویزای گابریله پین دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی، با مساعدت آقای نامداری مشاور محترم هیات مدیره، اقدامات لازم صورت گرفته و امور بین‌الملل باشگاه از طریق وزارت خارجه پیگیر مساله صدور ویزای ایشان است تا هرچه سریعتر ویزای ایشان صادر شده و به ایران بیایند. لازم به ذکر است به دلیل ممنوعیت جذب مربی خارجی، اخذ ویزا از مسیر معمول فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش امکان پذیر نیست و به همین دلیل روند صدور ویزای ایشان کمی زمان بر شده است.
فرهاد مجیدی خیال هواداران استقلال را بابت دستیار ایتالیایی راحت کرد. فرهاد مجیدی در افشاگری تازه اش علیه مدیران استقلال اعلام کرد که احمد مددی، مدیرعامل استقلال گفته است که پول پرداخت گابریله پین را نداریم اما دقایقی بعد در کانال رسمی خود توضیح داد که نامداری، مشاور هیات مدیره استقلال، هزینه دستیار خارجی را تا آخر فصل پرداخت می کند و گابریله پین به تهران می آید.
هواداران استقلال پس از مصاحبه مددی درخصوص اینکه استقلال توان پرداخت پول را ندارد، نگران بودند که این مربی به تهران نیاید. همچنین گابریله پین در مصاحبه ای با رسانه ایتالیایی، تلویحا گفته بود که مدیران استقلال با من توافقی نکرده اند و تنها صحبت کرده اند. حالا فرهاد مجیدی با اصلاحیه ای که در کانال خود منتشر کرده است، خیال هواداران را راحت کرد.
باشگاه استقلال به یک دلیل مشخص هنوز مقدمات سفر مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی به ایران را فراهم نکرده است. مشکل سفر گابریله پین به ایران به خاطر پیش پرداختی است که باشگاه استقلال باید به او پرداخت کند. در شرایطی که هفته گذشته فرهاد مجیدی خبر از حضور گابریله پین در ایران را داده بود، تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است.
در این بین در ابتدا اینطور عنوان شد مشکل سفر نکردن پین به ایران صادر نشدن ویزا است اما پیگیری خبرنگار طرفداری نشان می دهد ماجرا این نیست. طبق قرار مجیدی با گابریله پین، قرار است به محض ورود او به ایران این مربی ایتالیایی بخشی از قراردادش را دریافت کند و این موضوع به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است. شنیدیم چون فعلا باشگاه استقلال با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند، ورود پین به ایران با مشکلاتی روبرو شده و به محض حل شدن مشکل پیش پرداخت، مقدمات سفر مشاور ایتالیایی مجیدی به ایران فراهم خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی مخالف است. در حالیکه تا همین چند روز قبل احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌های مختلف خبر از حضور دستیار ایتالیایی در استقلال می‌داد، گویا اختلاف‌های درون باشگاهی به نقطه اوج خود رسیده و مددی اعلام کرده است که پولی برای خرید مربی و بازیکن ندارد و همین موضوع منجربه دلخوری شدید مجیدی از مددی شده است.
این در حالیست که علی نامداری، مشاور هیات مدیره باشگاه استقلال پذیرفته است که لااقل در این مقطع هزینه مربی ایتالیایی تا پایان فصل جاری را پرداخت کند اما مشخص نیست که چرا ناگهان احمد مددی مخالف عقد این قرارداد شده است! گفته می‌شود مبلغ قرارداد گابریله پین (یک فصل و دو ماه) کمتر از 200 هزار دلار خواهد بود که باتوجه به مبلغ قراردادهای بازیکنان امسال تیم استقلال مبلغ بالایی نیست و از همه مهمتر رزومه دستیار ایتالیایی است که از نظر اکثر کارشناسان و هواداران امیدبخش بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید