خبر فوری

مسی در آستانه تمدید قرارداد دو ساله با بارسلونا

هرمزبان – به نظر می رسد لیونل مسی به زودی قراردادش را با بارسلونا تمدید خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، لیونل مسی در تابستان 2020 تا مرز جدایی از بارسلونا رفت و خیلی ها انتظار داشتند با توجه به اتمام قرارداد این ستاره آرژانتینی در تابستان 2021، او راهی منچسترسیتی یا پاری سن ژرمن شود اما حضور خوان لاپورتا در مسند ریاست بارسلونا، ورق را برگردانده است. لیونل مسی با پیشنهاد مالی بارسلونا از جمله دستمزد پایه، پاداش ها و فرمول پرداخت ها موافقت کرده و در آستانه تمدید قرارداد دو ساله با بلوگرانا قرار دارد. فقط حل و فصل یک سری جزئیات برای توافق نهایی میان بارسلونا و مسی باقی مانده است. همچنین پیوستن سرخیو آگوئرو، دوست صمیمی لیونل مسی به بارسلونا نقش مهمی در ماندنی شدن مسی در بارسا ایفا کرده است. انتظار می رود مسی را تا 35 سالگی اش در بارسلونا ببینیم.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا پس از معارفه اریک گارسیا، در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد گارسیا، لیونل مسی و سایر مسائل بارسلونا صحبت کرد. خوان لاپورتا در این کنفرانس خبری گفت:
ما در حال صحبت با لئو و مدیر برنامه اش هستیم و همه چیز خوب پیش می رود. امیدواریم که روند مذاکرات همین طور خوب پیش برود و ادامه داشته باشد. هنوز چیزی قطعی نشده است اما ما می دانیم که لئو می خواهد بماند. چیزی که در مورد لئو در حال رخ دادن است، ربطی به پول ندارد و مسئله مالی نیست، بلکه موضوع آینده و پروژه ورزشی است. او به پول اهمیتی نمی دهد بلکه می خواهد تیمی داشته باشیم که قادر به فتح لالیگا، لیگ قهرمانان و جام های دیگر باشد.
 لیونل به ماندن در بارسلونا بسیار نزدیک شده است و به احتمال فراوان باید دو فصل دیگر او را با لباس تیمی ببینیم که تمام دوران فوتبال خود را در آن سپری کرده است. در واقع به نظر می‌رسد که همه راه‌ها به تمدید قرارداد فوق ستاره آرژانتینی ختم می‌شود. آخرین مورد آن به جذب سرخیو آگوئرو باز می گشت که دوست صمیمی لئو مسی است و می‌تواند محرکی برای ماندگار شدن او باشد.
در واقع برنامه ریزی این گونه به نظر می رسد که لیونل مسی دو فصل دیگر با بارسلونا ادامه دهد و پس از آن برای سال های پایانی فوتبال خود راهی لیگ آمریکا شود. از طرف دیگر ماندگار شدن مسی می تواند در انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید نیز تاثیر منفی بگذارد چرا که پاری سن ژرمن یکی از گزینه های اصلی جانشینی ستاره برزیلی را از دست خواهد داد.
بارسلونا روز گذشته از سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی به عنوان اولین خرید خود برای فصل بعد رونمایی کرد. آگوئرو با بارسا قراردادی دو ساله بست و بند فسخ او نیز 100 میلیون یورو است. یک سال پس از جدایی لوئیس سوارز بارسا بالاخره یک مهاجم شماره 9 جذب کرد هرچند برخی معتقدند آگوئروی 32 ساله نمی تواند در درازمدت مهره ای کارآمد برای آبی اناری ها باشد.
لوئیس سوارز که فصل قبل با بی مهری مدیران سابق بارسا راهی اتلتیکو شد و عامل مهمی در قهرمانی این تیم در لالیگا بود اما معتقد است انتقال آگوئرو به بارسا انتقالی درست و خوب بود. او در این رابطه گفت:« معتقدم مدیران بارسا تصمیم درستی گرفتند. جذب آگوئرو از نظر من منطقی و خوب است چرا که هم مهاجم باکیفیت و بزرگی است و هم اینکه با لیونل مسی دوستی صمیمانه ای دارد و این می تواند فاکتور مهمی باشد.»
سوارز معتقد است مسی هم قطعا قراردادش را تمدید خواهد کرد:« همیشه دوست دارم با بهترین ها روبرو شوم. زوج مسی و آگوئرو بارسا را قدرتمندتر از قبل می کند. آگوئرو یک ستاره بزرگ جهانی است و در هر تیمی بوده، موفق کار کرده است. او حالا با بهترین بازیکن دنیا هم تیمی است و کنار او بازی خواهد کرد. با آگوئرو چند بار در میهمانی های مسی روبرو شده ام و با هم دوست هستیم. از انتقال او به بارسا خوشحال شدم. تردید ندارم حالا مسی هم در بارسا ماندنی خواهد بود.»

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید