خبر فوری

کریستیانو رونالدو به 104 گل ملی رسید؛ فوق ستاره پرتغالی فاصله ای با رکورد علی دایی ندارد

هرمزبان – کریستیانو رونالدو بالاخره بعد از چند بازی ناکامی در تیم ملی پرتغال، موفق به گلزنی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، در جریان دیدار بازی دوستانه تیم های ملی پرتغال و اسرائیل، کریستیانو رونالدو، کاپیتان 36 ساله سلسائو در دقیقه `44 نیمه اول روی پاس برونو فرناندز موفق به گلزنی شد تا تیمش با برتری 2-0 راهی رختکن شود. به این ترتیب شمار گل های ملی فوق ستاره پرتغالی به 104 رسید و حالا فقط 5 گل تا عبور از رکورد 109 گل علی دایی به عنوان آقای گل تاریخ بازی های ملی فاصله دارد. این درحالی است که هنوز یک نیمه دیگر در این دیدار برای رونالدو فرصت باقی است تا فاصله را کمتر کند. کریستیانو رونالدو حالا مقابل 42 کشور مختلف موفق به گلزنی شده است.
پرتغال، تیم پنجم رنکینگ فیفا و مدافع عنوان قهرمانی جام ملت های اروپا در دیداری دوستانه به مصاف اسرائیل رفت و این تیم را با نتیجه 4-0 شکست داد. شاگردان فرناندو سانتوس 5 روز دیگر باید در گروه F که به نوعی گروه مرگ هم شناخته می شود، به مصاف مجارستان خواهند رفت.
گلزنان: برونو فرناندز (`42 و `1+90)، کریستیانو رونالدو (`44)، ژائو کانسلو (`86)
شرح گل ها
در دقیقه `42 برونو فرناندز گل اول پرتغال را به ثمر رساند؛ ارسال زمینی و رو به بیرون ژائو کانسلو از سمت راست، با شوت زمینی و سر ضرب فرناندز وارد دروازه شد. در دقیقه `44 حرکت خوب برونو فرناندز و پاس او به سمت چپ محوطه حریف، با ضربه پای چپ محکم کریستیانو رونالدو همراه شد که توپ از بین پاهای دروازه بان به تور چسبید. به این ترتیب شمار گل های ملی کاپیتان به 104 رسید.
دقیقه `86 حرکت خوب دیگری از کانسلو در سمت راست محوطه و توپی که روی پای چپ خود آورده و با شوت زیبایی آن را به گوشه دروازه فرستاد. در دقیقه `1+90 برونو فرناندز گل دوم خود را هم به ثمر رساند تا با دو گل و یک پاس گل، ستاره بی چون و چرای امشب باشد؛ توپی که داخل قوس محوطه نصیب این بازیکن شد و با شوتی تماشایی آن را به گوشه بالای دروازه فرستاد.
چالش کریستیانو رونالدو در یوونتوس کاملا ایده آل پیش نرفت و او نتوانست در لیگ قهرمانان همراه با بیانکونری، ماجراجویی شیرینی داشته باشد. به دنبال ناکامی یوونتوس در فصل 21-2020 یوونتوس، شایعاتی در خصوص خروج کریستیانو رونالدو از این تیم مطرح شد و ورود ماسیمیلیانو الگری به یوونتوس، این شایعات را پررنگ تر کرد. حالا مشخص شده این اخبار صرفا شایعه نیست و رونالدو مایل است تورین را ترک کند.
کریستیانو رونالدو مایل است با ترک یوونتوس، چالش جدیدی را تجربه کند. منچستریونایتد و پاری سن ژرمن به جذب رونالدو علاقه مند هستند اما ستاره پرتغالی، سالانه دستمزدی 31 میلیون یورویی دریافت می کند و تیم های خواهان جذب او، مایل نیستند چنین رقمی را به عنوان دستمزد به رونالدو بپردازند. کریستیانو رونالدو اگر می خواهد از یوونتوس جدا شود، باید دستمزد خود را کاهش دهد. به زودی تماس هایی میان کریستیانو رونالدو و یوونتوس برای ادامه یا قطع همکاری برقرار خواهد شد. یوونتوس از همین حالا برای آینده بدون رونالدو خودش را آماده می کند و در حال برنامه ریزی است. ژرژ مندس، مدیربرنامه رونالدو اخیرا در میلان ایتالیا حضور داشت اما هنوز با مدیران یوونتوس دیداری نداشته است. 
مدافع تیم ملی پرتغال می گوید هموطنش با وجود نزدیک شدن به 40 سالگی، همچنان نشانه ای از افت بروز نمی دهد. ژوزه فونته به حریفان پرتغال در یورو 2020 هشدار داد که آماده رویارویی با یک کریستیانو رونالدوی قدرتمند باشند. به نقل از سایت گل، مهاجم 36 ساله یوونتوس هنوز هم جلوی دروازه یک بازیکن زهردار است. مدافع لیل اعتقاد دارد CR7 در جام ملت های اروپا هم یکی از بازیکنان تاثیر گذار خواهد بود. او در این رابطه گفته است:
او رهبر و کاپیتان ماست. مثل همیشه به بهترین نحو خودش را آماده می کند. او یکی از بهترین فوتبالیست های حرفه ای است. آمار و ارقام خود گویای همه چیز است. کریستیانو هنوز می تازد و هنوز یک هیولاست، بنابراین انتظار چیزی جز دیدن عظمت او را نداشته باشید. 

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید