خبر فوری

کونته و رئال؛ در مادرید کسی کونته را نمی خواهد!

هرمزبان – خبرنگار تایمز مدعی شد تعدادی از بازیکنان رئال مادرید در گفتگو با فلورنتینو پرز اعلام کرده اند در صورت انتخاب کونته به عنوان مربی این تیم، از این باشگاه جدا خواهند شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، به نقل از تایمز، در حالی که چندین روز از انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان مربی جدید باشگاه رئال مادرید و جایگزین زیدان می گذرد، خبرنگار تایمز فاش کرد که تعدادی از بازیکنان رئال مادرید در جلسه ای با فلورنتینو پرز، مدیر عامل این باشگاه به او اعلام کرده اند که در صورت حضور آنتونیو کونته در رئال مادرید این باشگاه را ترک خواهند کرد.بنا به ادعای خبرنگار تایمز بیش از 10 بازیکن رئال مادرید در جلسه با پرز حضور داشته اند.
قبل از انتخاب آنچلوتی، شایعات فراوانی مبنی بر علاقه باشگاه مادریدی به مربی موفق فصل گذشته باشگاه اینتر به گوش می رسید که در نهایت رئالی ها با کارلو آنچلوتی به توافق رسیدند. به نظر می رسد جلسه کودتا گونه بازیکنان رئال مادرید با مدیریت نقش مهمی در انتخاب نشدن کونته و حضور آنچلوتی در رئال مادرید داشته است. 
مشکل بازیکنان رئال مادرید با کونته مساله جدیدی نیست. در سال 2018 نیز شایعاتی مبنی بر علاقه رئال مادرید به استخدام کونته به جای سولاری شنیده می شد که در آن زمان نیز با واکنش تند سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید رو به رو شده بود که گفته بود: کونته؟ احترام به دست آوردنی است. اداره رختکن بسیار مهمتر از علم یک مربی است.
با این اوصاف به نظر می رسد آنتونیو کونته در فصل آینده، هدایت تیمی را بر عهده نخواهد داشت. به نقل از فابریتزیو رومانو (پادکست)، آنتونیو کونته پس از 2 سال حضور در اینتر و قهرمانی سری آ، به همکاری خود با نراتزوری خاتمه داد. در روزهای اخیر، کونته مشغول مذاکره با باشگاه تاتنهام بود اما دو طرف به توافق نرسیدند. حالا خبر رسیده که قرار است آنتونیو کونته به مدت یک سال صبر کند تا با خونسردی، در مورد باشگاه آینده اش تصمیم بگیرد. اگر اتفاق غیر مترقبه ای پیش نیاید، کونته برای فصل پیش رو استراحت خواهد کرد. لازم به ذکر است که او به تازگی و پس از خروج از اینتر، 5 میلیون یورو به دست آورده است. 
از نظر ماسیمو موراتی با ادامه محدودیت های ناشی از سرمایه گذاری گروه های چینی در خارج از این کشور، آینده اینتر با گروه سونینگ در خطر است. موراتی همچنین به انتقاد از آنتونیو کونته پرداخت. آنتونیو کونته؟ او با جدایی از تیم قهرمان سری آ، ثابت کرد به اینتر علاقه ندارد و البته تمایلی به روبرو شدن با چالش ها ندارد. در اینکه کونته سرمربی بزرگی است، شکی وجود ندارد اما او فاقد پیوند عاطفی با اینتر بود.
رئیس باشگاه اینتر از دلایل قطع همکاری با کونته صحبت می کند. حدود 10 روز قبل، آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی سابق اینتر با توافقی دو طرفه از این باشگاه جدا شد. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر راجع به دلایل جدایی آنتونیو کونته از این تیم صحبت می کند و می گوید:
از همان اولین لحظه‌ای که مالک باشگاه اینتر شدیم، فکر می کردیم که کونته بهترین سرمربی برای تیم ما خواهد بود. سرانجام دو سال قبل موفق به انتصاب او به عنوان سرمربی باشگاه خود شدیم. اطمینان داشتم که کونته یک سرمربی برنده و پیروز است، به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا طی دو سال گذشته، سرمایه گذاری زیادی روی تقویت تیم انجام دهیم. در تابستان گذشته، همه گیری کرونا تاثیر زیادی روی درآمدهای باشگاه ما داشت اما به همکاری خود با کونته ادامه دادیم و تمام تمرکز ما روی قهرمانی در فصل جاری بود. 
تصمیم ما درست بود اما اکنون با توجه به شرایط فعلی، باید هزینه های خود را کاهش دهیم و خطرات را کنترل کنیم. مشخصا رویکرد جدید ما روی سیاست های نقل و انتقالاتی باشگاه نیز تاثیر خواهد گذاشت. دیدگاه های متفاوت ما و کونته منجر به قطع همکاری شد. چیزی که برای او اهمیت چندانی نداشت، برای باشگاه بسیار مهم و اساسی بود و برعکس. کونته سرمربی فوق العاده‌ای است اما من به عنوان یک رئیس باید به ساختار و استحکام باشگاه خود فکر کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید