خبر فوری

دوربین فیلم شعیبی «بدون قرار قبلی» خاموش شد

فیلمبرداری فیلم «بدون قرار قبلی» که اثری با موضوع امام رضا (ع) و پنجمین اثر بهروز شعیبی در مقام کارگردان است به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، تصویربرداری فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به پایان رسید. این کار که با محوریت ارادت به امام رضا (ع) در دو شهر مشهد و تهران جلوی دوربین رفته است. این کار به سفارش آستان قدس رضوی تولید شده است.

بنا به این گزارش، فرهاد توحید و مهدی تراب بیگی، فیلمنامه این کار را به نگارش درآورده‌اند. این اثر سینمایی به یکی از داستان‌های مصطفی مستور نگاه دارد. در این کار نیز همانند دیگر آثار بهرز شعیبی موضوعات دینی مد نظر است.

مصطفی زمانی، صابر ابر و الهام کردا بازیگرانی هستند که نامش رسانه‌ای شده است، اما به زودی دیگر بازیگر نیز معرفی خواهند شد، البته طبق شنیده مصطفی زمانی و صابر ابر نیز در این کار حضور دارند.

محمود بابایی تهیه این فیلم سینمایی را بر عهده دارد و قرار است اولین نمایش این فیلم سینمایی را در جشنواره فیلم فجر شاهد باشیم.

برخی عوامل فیلم عبارت است از: مدير پروژه:عليرضا رضاداد، مجری طرح: محمد حسين انصاري، مشاورپروژه: بهزاد هاشمي، مدير توليد: امير نشاط، مدیر فیلمبرداری: محمد حدادی، دستیار اول فیلمبردار: احمدرضا گودرزی، تدوین: عطا مهراد، عکاس: امید صالحی، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، طراح صحنه: کیوان مقدم، طراح لباس:هدی میرزائی، طراح چهره پردازی: فاطمه کمالی، زهرا کمالی، مدیر تدارکات: محمود کریمی، جانشين توليد: كاظم نامني جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: میلاد فرج الهی، سرپرست گروه كارگرداني و دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان، برنامه ریز: اشکان سپهر، منشی صحنه:غزل رشیدی، مشاور تهیه‌کننده: ایزدمهرآفرین، مشاور رسانه‌ای: مهرداد معظمی.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید