عملیات ساخت سالن ۶ هزار نفری بندرعباس آغاز می‌شود

هرمزبان – رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس بر تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی استان هرمزگان تأکید کرد.

احمد مرادی ، در خصوص دیدارش با وزیر ورزش و جوانان، افزود: در این جلسه آخرین وضعیت سالن چند منظوره سام و زال  قشم، عملیات و آغاز ساخت سالن ۶ هزار نفری بندرعباس با همکاری و حمایت استاندارهرمزگان و اعتبار جهت تعمیر و تجهیز استادیوم ۲۰ هزارنفری خلیج فارس بندرعباس مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این نشست توافق شد تا علاوه بر اعتبارات مصوب هر یک از پروژه ها، با اختصاص اعتبارات ملی از سوی وزارت ورزش و جوانان در جهت تسریع در اتمام و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی استان هرمزگان، حمایت لازم انجام شود.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس اضافه کرد: هفته آینده “تقی زاده” معاون حقوقی، مجلس و امور استانهای وزارت، “ارتقایی” مشاور وزیر ورزش و جوانان به همراه “منادی”معاونت فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از زیرساخت ها و پروژه های ملی استان هرمزگان بازدید خواهند کرد تا اعتبار لازم پیش بینی شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در این بازدید اعتبار مناسبی برای تعمیر و تجهیز استادیوم ۲۰ هزار نفری خلیج فارس بندرعباس جذب شود، خاطرنشان کرد: در این نشست بر تکمیل پروژه های نیمه تمام استان هرمزگان تأکید شد و وزیر ورزش و جوانان قول تحقق این مهم را داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید