قهرمانی تیم ملی زیر 21 ساله های آلمان در جام ملت های اروپا

هرمزبان – تیم ملی زیر 21 سال آلمان با شایستگی قهرمان یورو زیر 21 سال شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، آلمان و پرتغال در چارچوب دیدار فینال یورو زیر 21 سال به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ملی زیر 21 سال آلمان با تک گل انمچا پیروز شد و قهرمانی را از آنِ خود کرد. این سومین قهرمانی تیم ملی آلمان و سومین نائب قهرمانی تیم ملی پرتغال در مسابقات یورو زیر 21 سال است. فقط تیم های ملی اسپانیا و ایتالیا نسبت به تیم ملی آلمان تعداد قهرمانی بیشتری در یورو زیر 21 سال دارند.
دیدار فینال رقابت های جام ملت های اروپا زیر 21 ساله ها، در استادیوم استوزیچ لیوبلیانا اسلوونی برگزار شد. تیم ملی آلمان در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی با غلبه بر دانمارک و هلند راهی دیدار فینال شد و پرتغال نیز در این مراحل از سد ایتالیا و اسپانیا گذشت و به دیدار پایانی راه یافت. در مسابقه فینال که مالکیت بازی بیشتر در اختیار پرتغال بود ولی این آلمانی ها بودند که موفق به خلق موقعیت می شدند، شاگردان استفان کانتز در تیم ملی آلمان موفق شدند با یک گل از سد رقیب خود گذشته و عنوان قهرمانی اروپا را از آن خود کنند.
در این مسابقه و در دقیقه 49، حرکت خوب تیمی مانشافت منجر به تک گل بازی شد. پاس فلورین ویرتز هافبک 18 ساله بایرلورکوزن به بوته باکو مدافع راست وولفسبورگ، یک موقعیت را برای آلمان به وجود آورد که پاس در عمق این بازیکن با عبور از میان مدافعین پرتغال، نصیب لوکاس انمچا مهاجم اندرلخت بلژیک شد که این بازیکن پس از دریبل زیبای دیوگو کوستا سنگربان پرتغالی ها، توپ را درون دروازه حریف قرار داد.
لوکاس انمچا مهاجم تیم ملی آلمان که متولد هامبورگ است، در رده ها 16، 17، 18، 19 ، 20 و حتی 21ساله های انگلیس به میدان رفته است، امادر نهایت تصمیم گرفت برای تیم ملی آلمان به میدان برود و یکشنبه شب نیز گل قهرمانی ژرمن ها را به ثمر رساند. این بازیکن 23 ساله که در فصل گذشته و در 41 بازی موفق شد 21 بار برا اندرلخت گلزنی کند، بازیکن تیم منچسترسیتی است که به صورت قرضی در این تیم بلژیکی حضور پیدا کرد و تابستان امسال نیز قراردادش با اندرلخت به پایان می رسد و باید مجددا راهی اتحاد شده و در نهایت این پپ گواردیولاست که برای آینده این ستاره آینده دار تصمیم خواهد گرفت.
لوکاس انمچا طی سالهای گذشته به صورت قرضی از سیتی به تیم های پرستون، وولفسبورگ، میدلزبورو و اندراخت قرض داده شده و او چندی پیش در مصاحبه ای اعتراف کرد که انتقال به باشگاه‌های مختلف به طور قرضی برای او دیگر ناامید کننده شده و خواهان تداوم فعالیت در یک باشگاه است. حالا این بازیکن جوان که در 19 بازی برای تیم ملی زیر 21 ساله های آلمان 11 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز داده است، به عنوان قهرمان آلمانی ها و زننده تک گل دیدار فینال یورو زیر 21 ساله ها شناحته می شود. باید دید در فصل جدید چه اتفاقاتی در انتظار این بازیکن آینده دار خواهد بود.
حالا تیم ملی بزرگسالان آلمان نیز بعد از افت محسوس و نتایج ضعیف دو سال اخیر، حالا به دنبال تغییر این روند در رقابت های یورو 2020 هستند. تیم ملی آلمان فردا در دیداری دوستانه به مصاف لتونی خواهد رفت و یوواخیم لوو در کنفرانس خبری قبل از این دیدار در مورد آخرین شرایط تیمش در آستانه شروع یورو 2020 صحبت کرده است.
یوواخیم لوو گفت: “قطعا ما نمی توانیم مقابل لتونی مانند بازی برابر فرانسه بازی کنیم. لتونی تیمی دفاعی تر است و ما توپ و میدان را در اختیار خواهیم داشت. اما بدون توجه به سبک بازی حریف، همه بازیکنان باید در امور دفاعی شرکت کنند و ما باید خیلی پرفشاتر از دیدار مقابل دانمارک بازی کنیم. تیم ملی فرانسه در خط حمله از تنوع فراوانی برخوردار است و هنوز سبک بازی ما با جزئیات مشخص نشده است. اما مهمتر از همه چیز باید کاری کنیم فرانسه به دروازه ما نزدیک شود. رویارویی با پرتغال در بازی دوم نیز کاملا متفاوت است.
در سال 2018 فضای اردو به دلیل موضوعاتی که امروز دیگر نمی خواهیم در مورد آن بحث کنیم، متشنج شد، اما حالا فضای اردو بسیار پرانرژی و خوب است. بازیکنان آلمان ارتباط مناسبی با هم داشته و همکاری خوبی در رختکن وجود دارد. آنها با یکدیگر با احترام و خوشایند رفتار می کنند.
مانوئل نویر بازی می کند و صدمین بازی ملی خود را انجام خواهد داد. این عدد خیلی خاص و ویژه است. من برای بازی فردا چند تغییر در نظر دارم. ترکیب آلمان برای دیدار مقابل فرانسه تا هفته آینده قطعی نخواهد شد. عملکرد ماتیاس گینتر در خط دفاعی؟ او مدت زیادی با ما بوده و به فوق العاده قابل اعتماد است. گینتر وظایفی که به او سپرده شده را انجام می دهد. شاد گینتر توجه کسی را به خود جلب نکند، اما در ساختار تیمی بازیکنی مهم است.”

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید