خبر فوری

تعمیر شکستگی خط انتقال آب به خمیر به دلیل باتلاقی بودن رودخانه کند است

هرمزبان – معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: عملیات خاکبرداری برای تعمیر شکستگی خط انتقال آب از بندرعباس به بندرخمیر که شامگاه روز شنبه آغاز شده به دلیل باتلاقی بودن بستر رودخانه در طول مسیر، به کندی پیش می‌رود.

رضا مدرس عصریکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها با بیان اینکه به محض اطلاع از شکستگی خط انتقال آب به بندرخمیر، دستور فوری استاندار برای آغاز عملیات خاکبرداری برای تعمیر این خط صادر شد، افزود: طبق دستور لازم به منظور سرعت بخشی در عملیات تعمیر خط انتقال آب خمیر، استانداری به این موضوع ورود کرد و عوامل اجرایی هم اکنون در حال انجام عملیات خاکبرداری هستند.
وی بیان داشت: به دلیل اینکه خط انتقال آب از عمق هشت متری رودخانه کُل عبور می‌کند، عملیات تعمیر این خط کمی بیشتر از مدت زمان معمول طول خواهد کشید، اما همه امکانات برای رفع این نقیصه بسیج شده است.
معاون عمرانی استانداری هرمزگان اظهارداشت: عملیات تعمیر شکستگی این خط لوله آغاز شده که ضروری است، شهروندان نسبت به ذخیره سازی آب اقدام کنند.
مدرس، علت این اتفاق را فرسودگی خط لوله عنوان کرد که بیش از ۲۰ سال پیش نصب شده است.
گفتنی است، پس از دستور فوری استاندار هرمزگان و بازدید میدانی معاون عمرانی استانداری و مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان از محل آسیب خط لوله انتقال آب به خمیر، این عملیات با سرعت بیشتری در حال انجام است.
عملیات خاکبرداری و تعمیر این خط به طور معمول حداقل نیازمند ۱۰ روز کار مداوم بود که با بسیج همه امکانات، تلاش می‌شود در سه روز آینده، مشکل این خط برطرف و به شرایط عادی برگردد.
 

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید