خبر فوری

برنامه آموزش و پرورش، توسعه و استاندارد سازی فضاهای آموزشی است


وزیر آموزش و پرورش در بوشهر گفت: مدرسه کانون حیات و یادگیری، شکل دهنده شخصیت و جایگاهی برای ساختن آینده است و همه دستاوردهایی که در عرصه های مختلف به دست می آید از مدرسه نشات می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، محسن حاجی میرزایی در مراسم افتتاح مدرسه شش کلاسه ابرار در بندر محمد عامری از توابع استان بوشهر افزود: از تعلیم و تربیت داخل مدرسه، مدیران، مهندسان و مسئولان کشور ساخته می‌شوند و مدرسه با نقش بنیادی و پایه ای که دارد، جایگاهی برای رشد، پیشرفت، توسعه و شکوفایی اندیشه و توانایی‌های نسل نو است.

 وی بیان کرد: همه دانش آموزان صرفه نظر از دوری و نزدیکی و سطح برخورداری‌های اقتصادی باید به بهترین فضاهای آموزشی دسترسی داشته باشند.
 
وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: برنامه آموزش و پرورش، توسعه و استاندارد سازی فضاهای آموزشی است و در هشت سال گذشته قدم‌های بزرگی در این راستا برداشته شده است و خیران به عنوان راهبردی ترین شرکای این مسئولیت مهم، در کنار آموزش و پرورش نقش آفرینی می‌کنند.
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی با تاکید بر این که واژه منطقه محروم واژه مناسبی نیست، گفت: حتی اگر عسلویه و منابع گسترده گاز نبود، این استان دارای مردمی شریف، مقاوم ، با ایمان و پرتلاش است که به عنوان مهمترین سرمایه به شمار می‌رود و وقتی که در مورد محرومیت منطقه ای صحبت می شود به تدریج این واژه بر ذهن و روان مردم آن منطقه تاثیر می گذارد.
 
حاجی میرزایی افزود: بنابراین هیچ منطقه ای نداریم که محروم باشد، ممکن است از لحاظ برخی برخورداری ها خلاف عدالت برخورد شود اما ظرفیت‌های انسانی مناطق، مهمترین ظرفیت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید