خبر فوری

۵۰ درصد مردم زیر خط فقر زندگی می‌کنند/ برنامه مدون دارم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: از دو سال پیش برنامه مدونی را تهیه کرده ام؛ برنامه های اجرایی و نظری بنده و راهکارهایی که برای حل مشکلات کشور دارم را امشب در سایت خود بارگذاری می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (شنبه) در اولین مناظره انتخاباتی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه شما برای فرار مالیاتی چیست؟ گفت: از دو سال پیش برنامه مدونی را تهیه کرده‌ام. برنامه‌های اجرایی و نظری بنده و راهکارهایی که برای حل مشکلات کشور دارم را امشب در سایت خود بارگذاری خواهیم کرد

وی افزود: به هر دلیل از جمله شائبه مهندسی انتخابات با حذف تعدادی از افراد صالح مواجه هستیم تا جایی که از کنار فرمایش مقام معظم رهبری در مورد جبران جفا عبور می‌کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باید دید این امر چگونه از طرف طراحان وضع موجود انجام می‌شود.

مهرعلیزاده تصریح کرد: با وجود ظرفیت‌های فراوان ایران مشکلات فراوانی دارد مشکلاتی که رخنه در جان و مال مردم کرده است امروز مردم روزگار سختی می‌گذرانند. ۵۰ درصد مردم زیر خط فقر زندگی می‌کنند، ۷ میلیون سرپرست خانوار درآمد ثابتی ندارند و نیازمند کمک معیشتی هستند.

وی خطاب به رئیسی، گفت: آقای رئیسی شما حاضرید خانواده خود را در جاده چالوس به دست راننده مومن و متعهدی بدهید که گواهینامه ندارد؟ شما فقط شش کلاس سواد کلاسیک دارید. البته من به سواد حوزوی شما احترام می‌گذارم ولی با این سواد نمی‌توان اقتصاد را اداره کرد.

ادامه دارد…

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید