خبر فوری

کریستوف گالتیه، گزینه جدید هدایت رئال مادرید

هرمزبان – احتمال اینکه طی روزهای آینده شاهد یک سورپرایز روی نیمکت رئال مادرید باشیم، وجود دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، رائول گونزالس، ژابی آلونسو و مائوریسیو پوچتینو از لیست گزینه های رئال مادرید خط خورده اند و آنتونیو کونته هم محبوبیتی در رختکن تیم اسپانیایی ندارد. از این رو، طبق ادعای این گزارش، سرمربی بعدی رئال مادرید فردی است که نام او را طی روزهای اخیر کمتر در رسانه ها خوانده و شنیده ایم و از طرفی ادو پیدال، خبرنگار Onda Cero مدعی شده که این فرد کریستوف گالتیه، سرمربی تیم لیل است که موفق شد این تیم را به قهرمانی فصل 2020/21 لیگ فرانسه برساند. گالیته علی رغم توافق ضمنی که با تیم نیس داشته، ممکن است در صورت دریافت پیشنهادی از سوی رئال مادرید، نظر خود را عوض کند.
زین الدین زیدان دلیل جدایی خود از رئال مادرید را اعلام کرد. زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی سابق رئال مادرید که در پایان فصل 2020/21 از این تیم جدا شد، حالا در مصاحبه ای که با AS داشته بالاخره از دلایل جدایی خود پرده برداشت: من جدا شدم چون باشگاه اعتماد و اطمینانی که لازم داشتم را به من نداد. هیچوقت تسلیم نمی شوم و از تمرینات روزمره خسته نشده ام. در ماه های اخیر دوست داشتم رابطه ام با باشگاه و رئیس کمی متفاوت تر باشد. من 12 سال در این باشگاه سپری کردم و رئال مادرید زیباترین اتفاقی است که برای من رخ داده و آن را مدیون فلورنتینو پرز هستم. من فوتبال را می شناسم و چیزهایی که کار در رئال مادرید ایجاب می کند را می دانم. می دانم که وقتی جامی فتح نمی کنید باید جدا شوید.
با جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید در حال حاضر مشخص نیست چه کسی جای این مربی را بر روی نیمکت باشگاه رئال مادرید می گیرد. شنیده ها حاکی از این است که افرادی نظیر پوچتینو، رائول و کونته از گزینه های باشگاه مادریدی هستند با این حال هنوز هیچ چیز به طور قطع مشخص نیست. چیزی که قطعی است هر مربی جایگزین زیدان شود، باید تکلیف برخی از مسائل را در اسرع وقت مشخص کند. نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی به بررسی این مسائل پرداخته است.
اضافه شدن آلابا به رئال مادرید نکته مثبتی است و ماندن بازیکنانی نظیر ناچو، میلیتائو، کارواخال یا مندی در تیم هم می تواند تا حد زیادی تکلیف خط دفاعی تیم را مشخص کند. با این وجود آینده بازیکنانی نظیر راموس و واران جایی است که برای مربی بعدی مشکل ساز خواهد شد. آینده هیچ یک از این دو بازیکن و ماندن آنها در رئال به هیچ عنوان قطعی نیست و مربی جدید باید به سرعت این مشکل را بر طرف کند. اگر مربی جدید تمایل به ماندن این دو داشته باشد، باید آنها را متقاعد کند با باشگاه وارد مذاکره شوند. در غیر این صورت، رئال فصل را بدون دو مدافع کهنه کار و تاثیر گذار خود شروع خواهد کرد. علاوه بر این چنین شرایطی در مورد مارسلو هم وجود دارد که در سال های اخیر جایگاه خود در ترکیب اصلی را از دست داده و به تناوب در تیم به میدان می رود.
ماموریت اصلی بعدی مربی جدید رسیدگی به شرایط بازیکنان قرضی است که به مادرید برمی گردند. بازیکنانی نظیر یوویچ، اودگارد، کوبو، رینیر، سبایوس یا بیل باید به تیم برگردند ولی آینده اکثر آنها به نظر سرمربی بعدی بستگی دارد. اگر مربی جدید به حضور این بازیکنان در تیمش علاقه داشته باشد، ترکیب تیم می تواند تا حدود زیادی متحول شود در غیر این صورت پروژه خرید بازیکنان جوان که مجبور می شوند برای داشتن دقایق بازی بیشتر و پیشرفت به طور قرضی به باشگاه دیگری بروند، روی هوا خواهد رفت.
در نهایت، ماموریت دیگیری که مربی جدید باید تلاش زیادی روی آن به خرج دهد، احیای ادن هازارد است. بازیکن سابق چلسی بعد از دو فصل حضور در رئال مادرید هنوز نتوانسته در پیراهن تیم مادریدی بدرخشد و هواداران دیگر قبول نمی کنند که او در سومین سال حضورش در مادرید هم همچنان سایه ای از بازیکنی باشد که در لندن می درخشید. علاوه بر این نقش بازیکنانی نظیر وینیسیوس، رودریگو یا آسنسیو نیز با حضور مربی جدید مشخص خواهد شد. مربی جدید در آینده ایسکو هم نقش زیادی خواهد داشت که به تناوب برای زیدان بازی می کرد.
پس از جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید و ملحق شدن الگری به یوونتوس، اکنون آنتونیو کونته به گزینه اصلی هدایت این باشگاه تبدیل شده است. به نقل از Josep Pedrerol از ال چیرینگیتو، از روز گذشته، سران رئال مادرید با آنتونیو کونته و نمایندگان این سرمربی ایتالیایی در تماس بوده اند و پس از انتصاب الگری به عنوان سرمربی یوونتوس، اکنون شانس این سرمربی 51 ساله برای هدایت لوس بلانکوس افزایش یافته است. کونته علی‌رغم این که از تاتنهام پیشنهاد دارد، خواستار هدایت رئال مادرید است. مذاکرات طرفین ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید