اولویت توانمند سازی “بسیج “در شرکت های آب و فاضلاب / پیگیر تصویب بودجه بسیج سازمان ها در مجمع هستیم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور هدف از این گردهمایی را هم اندیشی در راستای  تقویت و انسجام بخشی بسیج، ایجاد تعامل مثبت و موثر نیروهای بسیجی حوزه آبفا با یکدیگر عنوان کرد و گفت: بسیج به عنوان بازوهای توانمند سازمان ها و نظام است که به تحقق اهداف سازمان کمک می کند و این به نوعی تاکتیک و تغییر رویکرد پایگاه بسیج محسوب می شود.

محرمی راد" با تاکید بر توانمند سازی نیروهای بسیج سازمان ها به عنوان اولویت اول ، استمرار آموزشی این نیروها در قالب آموزش های فردی، سارمانی و تخصصی را ضروری برشمرد و گفت: محور فعالیت شرکت های آبفا بایستی تقویت معنویت و حلقه های صالحین و پایه گذاری مهارت های اسلامی در جهت معنوی سازی سازمان ها باشد.

وی همچنین تصریح کرد: برای محرومیت زدایی بایستی از ظرفیت بسیج استفاده کرد چرا که علارغم محدودیت های موجود ، بسیج توانسته است با انسجام و همدلی و مشارکت یکدیگر از موانع و محدودیت ها نیز عبور کند.  

 مدیرکل حراست و امور محرمانه آبفای کشور همچنین از تدوین و تصویب نظامنامه و بودجه مجزا برای بسیج شرکت های آبفا در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در تلاش ایم تا پیشنهاد بودجه بسیج در مجمع تصویب و نظامنامه آن از سوی وزیر نیرو تایید گردد. وی افزود: تعریف جایگاه و نیروی انسانی برای بسیج سازمان ها نیز از دیگر اقدامات درحال پیگیری است که بزودی  محقق می شود.

قصمی: ضرورت ورود مدیران ارشد آبفا در حوزه بسیج

در ادامه مدیرعامل آبفای هرمزگان ضمن تاکید بر تاثیرگذاری نیروهای بسیجی در پیشبرد اهداف سازمان ها، اظهار داشت: بسیج می تواند با ارائه خدمت صادقانه و بی منت ، نگاه به حوائج مردم و حل آنها به عنوان تکریم ارباب رجوع و کار جهادی نقش موثری در سلامت اداری و تقویت ادارات داشته باشد.

وی در ادامه بر ورود مدیران ارشد شرکت های آبفا در حوزه بسیج تاکید کرد و گفت: با تحقق این امر ضمن حضور بیشتر مدیران خدوم و بسیجی در عرصه خدمت ، حمایت و اثربخشی بیشتر بسیج سازمان ها را شاهد خواهیم بود.

امین قصمی گفت: در حال حاضر این شرکت 313 نیروی بسیجی دارد که 75 نفر ، از بسیجیان فعال هستند و در مجموع پایگاه بسیج شهید دمیار این مجموعه  از جمله پایگاه هایی است که در سطح استان مطرح و حرف برای گفتن دارد. وی با اشاره به اقدامات این شرکت در راستای تشویق و حمایت از نیروهای بسیجی، گفت: در این راستا ،ایجاد تفاهم نامه با بانک انصار استان جهت ارائه تسهیلات به بسیجیان و همچنین اعطاء تسهیلات به آنان جهت سفر به عتبات عالیات با شرایط ویژه از مهمترین اقدامات انجام شده بوده است.   

شایان ذکر است، فرماندهان پایگاه های بسیج منطقه چهار شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی همچنین پس از نشست با حضور در گلزار شهدای گمنام بندرعباس و نثار گل و قرائت فاتحه با آرمانهای شهدا و امام شهدا تجدید میثاق نمودند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید