بعد از گلزنی مقابل یوونتوس و چلسی؛ هنگ کنگ، بحرین و عراق اهداف جدید طارمی

هرمزبان – مهاجم تیم ملی می‌گوید که بازی با هنگ کنگ اهمیت بسیار زیادی برای آن ها دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران در اولین نشست خبری مرحله مقدماتی جام جهانی حضور یافت و درباره بازی با هنگ کنگ اظهارنظر کرد. او می‌گوید که تیم ملی از این بازی برنده خارج خواهد شد و همچنین بازی با هنگ کنگ را فعلا مهم ترین بازی قلمداد کرد. مهاجم تیم ملی ایران با اشاره به آغاز دوباره مسابقات ملی و مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، اظهار داشت: می‌خواهیم هر چهار بازی را پیروز شویم، اما از قبل به بقیه بازی‌ها فکر نمی‌کنیم و اول از همه تمرکزمان روی بازی با هنگ‌کنگ است و فعلاً مهمترین بازی ما خواهد بود.
وی درباره سه بازی بعدی تیم ملی نیز عنوان کرد: باید تمام تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم، چون تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تمرکزمان روی این بازی بوده است.  فکر می‌کنم بازی خوبی را پشت سر بگذاریم با گل‌های زده خوب و دل مردم را شاد کنیم و پیروز از زمین خارج شویم.
مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی 2022 فردا مجددا از سرگرفته خواهد شد و تیم ملی ایران در اولین بازی خود در بحرین به مصاف تیم ملی هنگ کنگ خواهد رفت. دیدار رفت دو تیم با برتری دو بر صفر ایران به پایان رسید. مهدی طارمی مهاجم تیم ملی که فصل بسیار خوبی را در فوتبال اروپا پشت سر گذاشت، به همراه سردار آزمون امیدهای اصلی گلزنی تیم ملی خواهد بود. طارمی که به همراه پورتو نائب قهرمانی لیگ برتر پرتغال را تصاحب کرد، تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز بالا آمد و به زیبایی هر چه تمام تر، دروازه چلسی را باز کرد اما نتوانست مانع از حذف تیمش شود.
مهاجم بوشهری که در سالهای اخیر پیشرفت فوق العاده ای داشته است، امیدوار است در این رقابت ها نیز با گلزنی، گره از مشکلات ایران باز کند بخصوص در 2 بازی حساس مقابل بحرین و عراق که سرنوشت حضور ایران در مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی را تعیین خواهد کرد. طارمی که به عنوان دهمین بازیکن تأثیرگذار فوتبال اروپا در فصل گذشته انتخاب شد، امیدوار است درخشش در لباس پورتو را نیز به بحرین منتقل کرده و گره گشای مشکلات ایران در بازی های این مرحله باشد. او دروازه بزرگان فوتبال پرتغال و اروپا از جمله یوونتوس و چلسی را باز کرد پس می تواند برابر بحرین و عراق نیز برای ایران گلزنی کند.
طارمی 28 ساله این روزها در اوج دوران آمادگی خود به سر می برد و یکی از بازیکنان فعال در تمرینات تیم ملی است. او در تمرین شب گذشته ایران در منامه نیز آمادگی جسمانی خود را به رخ کشید. هواداران تیم ملی انتظار دارند تا این مهاجم بوشهری که با ضربه ای قیچی برگردان و به زیبایی هر چه تمام تر دروازه ادواردو مندی و قهرمان اروپا را باز کرد، در بحرین نیز به هر نحوی که شده، برای ایران گلزنی کند.
 وب سایت GiveMeSport در مطلبی به بررسی موثرترین بازیکنان فوتبال اروپا در فصل گذشته در زمینه گلزنی و گلسازی پرداخته است. در این لیست 30 نفره که با در نظر گرفتن مجموع گلهای زده و گل های ساخته شده، بازیکنان رتبه بندی شده اند، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو با تأثیرگذاری مستقیم بر روی 41 گل پورتو در طول فصل گذشته، رتبه فوق العاده 10 را از آن خود کرد.
طارمی در این بخش بالاتر از بازیکنان بزرگی چون کریستیانو رونالدو، روملو لوکاکو، کریم بنزما، هونگ مین سون، توماس مولر، محمد صلاح، مارکوس رشفورد، ممفیس دپای و… قرار گرفت. طارمی که فصل درخشانی را در پورتو سپری کرد، در ابتدای فصل آنچنان توسط سرجیو کونسیسائو سرمربی بندرنشینان به کار گرفته نشد اما در ادامه با اثبات توانایی و شایستگی هایش، به مهره اصلی و غیرقابل جانشین خط حمله پورتو تبدیل شد و چندین ماه نیز عنوان بهترین بازیکن ماه پرتغال را از آن خود کرد.
وب سایت GiveMeSport در ادامه با تمجید از توانایی های لواندوفسکی نوشته است که  بهترین گلزن بایرن مونیخ در تمام مدت مبارزات در بهترین فرم خود بود و برای سرگرمی در بوندس لیگا گل می زد. گلزن برجسته لهستان 41 گل از این تعداد را در لیگ آلمان به ثبت رساند و در مجموع رکورد 40 ساله گرد مولر را شکست. در همه مسابقات، لواندوفسکی در 48 گل برای بایرن به ثمر رساند و همچنین 8 پاس گل داد. این اعداد به این معنی است که لوای 32 ساله رسما بازیکنی است که بیشترین گل را در رقابت های فوتبالی در فصل 2020/21 به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید