رایزنی برای تقسیم سمت‌های دولتی نداشتیم/ از کسی برنامه نگرفتیم

سخنگوی شورای هماهنگی ستاد ابراهیم رئیسی گفت: با هیچ فردی در خصوص تقسیم سمت‌های دولتی صحبتی نشده است، لذا برنامه‌ای از کسی اخذ نشده است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، محمد دوستی سخنگوی شورای هماهنگی ستاد سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در نشست خبری گفت: تمام وعده‌هایی که می‌دهیم را اجرایی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بعد از اعلام اسامی تأیید صلاحیت‌ها، آقای رئیسی علاقه‌مند بودند که فضا رقابتی تر بشود،افزود: مذاکره‌ای برای کنار رفتن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از رقابت‌ها صورت نگرفته است.

سخنگوی شورای هماهنگی ستاد ابراهیم رئیسی تاکید کرد: رئیسی پرچمدار جبهه انقلاب است و شماری از نامزدهای عدم احراز صلاحیت شده، با وی همکاری دارند.

دوستی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، در خصوص برنامه رئیسی برای ادامه مذاکرات هسته‌ای، گفت: مقام معظم رهبری مسیر مذاکرات را مشخص کردند. مذاکره برای بازگشت آمریکایی‌ها به تعهدات خود ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در واقع مذاکره‌ای برای برجام دوم و سوم و همچنین مذاکره با امریکایی‌ها وجود ندارد.

سخنگوی شورای هماهنگی ستاد رئیسی با بیان اینکه تنوع بخشی به دیپلماسی جزو اصول است، که به جد در این ستاد پیگیری می‌شود، افزود: چارچوب حرکت نیز همین است که هر چه سریع‌تر تحریم‌ها برداشته شود و آمریکایی‌ها به برجام برگردند. مهم است که در همین چارچوب حرکت می‌کنیم.

دوستی تاکید کرد: با هیچ فردی در خصوص تقسیم سمت‌های دولتی صحبتی نشده است، لذا برنامه‌ای از کسی اخذ نشده است.

سخنگوی شورای هماهنگی ستاد سید ابراهیم رئیسی در پایان گفت: برنامه‌ها را به صورت مقطعی منتشر خواهیم کرد و از روز گذشته تبین آن‌ها را آغاز کرده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید