خبر فوری

حریفان تیم ملی در جام‌ جهانی فوتسال مشخص شدند؛ همگروهی ایران با آرژانتین و آمریکا

هرمزبان – گروه بندی مسابقات جام جهانی فوتسال مشخص شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، ایران حریفان خود در جام جهانی فوتسال 2021 را شناخت. قرعه کشی مسابقات جام جهانی فوتسال 2021 در مقر فیفا برگزار شد که تیم فوتسال کشورمان حریفان خود در این پیکارها را شناخت.شاگردان ناظم الشریعه در گروه ششم با تیم های آرژانتین، صربستان و آمریکاهمگروه شدند. گروه‌بندی این پیکارها به شرح زیر است:
گروه‌بندی نهایی جام جهانی 2021 لیتوانی
گروه اول:لیتوانی-کاستاریکا-قزاقستان- ونزوئلا
گروه دوم:روسیه-مصر-گواتمالا- ازبکستان
گروه سوم:پرتغال-تایلند- جزایر سلیمان- مراکش
گروه چهارم:برزیل-جمهوری چک- پاناما- ویتنام
گروه پنجم:اسپانیا- پاراگوئه-ژاپن-انگولا
گروه ششم:آرژانتین-ایران-صربستان- آمریکا
این پیکارها از 21 شهریور در لیتوانی آغاز می‌شود. برنامه مسابقات ایران در جام‌جهانی فوتسال 2021 لیتوانی:
بازی نخست (14 سپتامبر / 23 شهریور):
* صربستان – ایران
بازی دوم (17 سپتامبر / 26 شهریور):
* ایران – ایالات متحده آمریکا
بازی سوم (20 سپتامبر / 29 شهریور):
* ایران – آرژانتین
قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی 2021 فوتسال دقایقی قبل برگزار شد و تیم ملی ایران حریفان خود را شناخت؛ رقبایی که هر یک اسم و رسم‌دار هستند و کار شاگردان سید محمد ناظم‌الشریعه را دشوار خواهند کرد. بنابر قرعه‌کشی انجام شده جام جهانی فوتسال، ملی پوشان ایران در گروه ششم این رقابت‌ها باید به مصاف تیم‌های ملی آرژانتین، صربستان و آمریکا بروند که قدرتمندترین حریف آنها آرژانتین است، اما آمریکا و صربستان نیز با توجه به نمایش فیزیکی و جنگده‌ای که همواره دارند، می‌تواند کار ایران را سخت کنند.
تیم ملی فوتسال ایران که در جام جهانی 2016 بهترین عملکردش را در تاریخ ورزش ایران داشت و توانست به‌عنوان نخستین ورزش گروهی روی سکوی جهانی برود و به مدال برنز دست پیدا کند که همین امر موجب شده تا شاگردان ناظم‌الشریعه در سال جاری نیز به دنبال خلق شگفتی و رویاپردازی دیگری باشند.
فوتسالیست‌های ایرانی پنج سال قبل پس از اینکه پایین‌تر از اسپانیا و آذربایجان در رده سوم گروه F قرار گرفتند، به‌عنوان یکی از چهار تیم سوم برتر راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند و در نخستین گام، شاهکار کردند و برزیل، پُرافتخارترین تیم جهان را از پیش رو برداشتند و بعد از آن هم پاراگوئه قدرتمند را شکست دادند. شکل گروه‌بندی شِش‌گانه جام جهانی لیتوانی نشان می‌دهد که تقریبا تمام گروه‌ها متعادل هستند و البته باید گروه مرگ را بخاطر حضور تیم‌های اول(آرژانتین) و سوم(ایران) جهان در سال 2016 به گروه E اختصاص داد
تیم ملی ایران بعد از باخت 4 بر 3 در دیدار جذاب مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال در سال 2016، پرتغال را در دیدار رده‌بندی شکست داد و در جایگاه سوم ایستاد ولی امسال برای رسیدن به این افتخار مهم، مطمئنا کار دشوارتری خواهد داشت. آرژانتین که یکی از همگروه‌های تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی 2021 است، در دوره گذشته با شکست دادن اوکراین، مصر، پرتغال و سوریه به مقام قهرمانی رسید و بدون شک با توجه به قهرمانی اخیرش در آمریکای جنوبی، گزینه اول قهرمانی در جام جهانی نیز به حساب می‌آید.
صربستان نیز در دیدارهای تدارکاتی با تیم ملی ایران همواره نشان داده از قدرت فیزیکی بالایی برخوردار است و همواره دردسرساز بوده و همچنین آمریکا نیز که به تازگی در این رشته قدرت‌نمایی کرده، به دنبال کسب نتیجه‌ای خوب در جام جهانی است. رقابت‌های جام جهانی 2021 از روز بیست و یکم شهریورماه آغاز می‌شود که تیم ملی ایران با توجه به حضورش در گروه E دو روز پس از آغاز بازی‌ها باید به میدان برود. نخستین مسابقه تیم ملی ایران در جام جهانی فوتسال لیتوانی روز 23 شهریور 1400 مقابل صربستان خواهد بود و پس از آن در روز 26 شهریور باید به مصاف آمریکا برود و در روز 29 شهریور آخرین دیدار مرحله گروهی را برابر تیم ملی آرژانتین برگزار کند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید