خبر فوری

۸ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر برای کتاب‌های درسی ثبت‌نام کرده‌اند

تهران- هرمزبان – سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، اعلام کرد: از ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دانش‌آموز میان‌پایه، حدود هشت میلیون و ۴۰۰ هزار نفر برای کتاب‌های درسی ثبت‌نام کرده‌اند ولی سه میلیون و ۱۰۰ هزار نفر همچنان ثبت‌نام نکرده‌اند که تاکید می‌شود هر چه زودتر این کار را انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، در خصوص روند ثبت نام کتاب‌های درسی و زمان‌بندی آن اعلام کرد: ثبت نام و سفارش کتاب‌های درسی از ۲۲ فروردین ماه برای پایه تحصیلی دوم تا ششم، نهم، یازدهم و دوازدهم که میان پایه هستند، شروع شده و تا ۲۲ خرداد ماه ادامه دارد. دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی اول، هفتم و دهم نیز از ۶ تیر ماه می‌توانند عملیات ثبت نام را انجام دهند.

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ۱۲ تیر ماه را زمان ویرایش اطلاعات اعلام و عنوان کرد: حداکثر افزایش قیمت در کتاب‌های رشته‌های نظری ۲۵ درصد و در رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای ۲۸ درصد نسبت به سال گذشته داشته است. توزیع کتاب‌ها نیز از اول شهریورماه از مناطق به مدارس و از دهم شهریور تا اول مهرماه نیز توزیع کتاب‌ها از مدارس به دانش‌آموزان انجام می‌شود و اولیا می‌توانند با مراجعه به مدارس کتاب‌ها را تحویل بگیرند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید