خبر فوری

جمع آوری خاطرات ۱۶۰ شهید در «وصیت‌نامه کامل شهدای هرمزگان»

هرمزبان – دفتر دوم «وصیت‌نامه کامل شهدای هرمزگان» چاپ شاهد به وصیت نامه ۱۶۰ شهید این استان اختصاص دارد.

مجموعه «وصیت‌نامه شهدا» همراه با تصاویر اسکن شده اصل وصیت‌نامه شهدا، متن تایپ‌شده وصیت‌نامه، اطلاعات فردی شهید از جمله نام، نام خانوادگی، نام پدر، نام مادر، تاریخ تولد، محل تولد، تحصیلات، ارگان اعزام کننده، تاریخ شهادت، محل شهادت، نحوه شهادت، مزار و عکس پرسنلی شهید منتشر شده است.
«وصیت‌نامه کامل شهدای این استان» که از سوی نشر شاهد به چاپ رسیده است، پیش از این نیز متن و تصویر اصل وصایای ۱۲۴ شهید استان در قالب دفتر اول «وصیت‌نامه شهدا» ویژه هرمزگان منتشر شده بود.
انتشارات شاهد، کتاب «وصیت‌نامه کامل شهدای استان هرمزگان» را با شمارگان یک‌هزار نسخه، قطع وزیری، هزار و ۵۷ صفحه و به بهای ۷۰۰‌ هزار ریال روانه بازار نشر کرده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در خصوص ضرورت چاپ این کتاب، ثبت و انتشار خاطره‌ها، وصیت‌نامه و زندگی‌نامه شهیدان یکی از کارهای ضروری فرهنگی دانست.
عطا ناوکی افزود: یکی از سفارش‌های مهم شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان اطاعت‌پذیری از ولی فقیه است که به اعتقاد ما راز موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران همین ولایت‌پذیر است.
دفتر دوم «وصیت‌نامه کامل شهدای هرمزگان» همزمان با سالروز فتح خرمشهر رونمایی شد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید