رشته دستیار طراح تمرین فوتبال در شاخه کاردانش راه‌اندازی شد

تهران- هرمزبان – رشته دستیار طراح تمرین فوتبال در شاخه کاردانش در مقطع دیپلم طبق تفاهم‌نامه معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش و اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران راه‌اندازی شد و از مهرماه در این رشته هنرجو پذیرش می‌شود.

آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی بین وزارت آموزش و پرورش و اتحادیه باشگاه های فوتبال، به امضای علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش وپرورش و علی محمد مرتضوی دبیرکل اتحادیه مدیران باشگاه های فوتبال ایران رسید.

این تفاهم نامه در ادامه جلسات متعدد ۲ حوزه و نظرات کارشناسان تربیت بدنی و فوتبال منعقد شده است و برای اولین بار رشته تخصصی و مهارتی در حوزه فوتبال تحت عنوان «دستیار طراح تمرین فوتبال» در شاخه کاردانش در مقطع دیپلم رسما راه اندازی شد و از مهرماه جذب و پذیرش هنرجو خواهد داشت.

این تفاهم نامه شروعی برای راه اندازی و توسعه رشته های مهارتی در حوزه فوتبال است و از ویژگی های مهم این رشته، قابلیت توسعه فراملی با هماهنگی و همکاری یونسکو و سازمان اکو است.

طبق گزارش روز جمعه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این مراسم مهرزاد حمیدی معاون ورزش و سلامت وزارت آموزش و پرورش، منصور قنبرزاده دبیرکل فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی قائم مقام اتحادیه فوتبال، سیدمصطفی اذرکیش مدیرکل دفتر فنی حرفه ای و کاردانش حضور داشتند و هر یک در خصوص مسایل تخصصی مطالبی را بیان کردند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید