اعضای کمیسیون انرژی مجلس از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس بازدید کردند

هرمزبان- رییس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که برای بررسی مشکلات و آشنایی با پروژه های حوزه انرژی هرمزگان به بندرعباس سفر کردند، پس از نشست با مدیران صنعت برق استان از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس بازدید کردند.

اعضای این کمیسیون که روز جمعه برای سفری ۲روزه وارد بندرعباس شدند بازدید از پالایشگاه بندرعباس را نیز در برنامه کاری خود دارند.

نشست با مدیران حوزه نفتی و پالایشگاهی هرمزگان از دیگر برنامه های اعضای کمیسیون انرژی مجلس است.

این هیات که با دعوت و هماهنگی احمد مرادی یکی از پنج نماینده استان در مجلس به هرمزگان سفر کرده اند، روز شنبه عازم جزیره قشم می شوند و از نیروگاه غدیر بازدید می کنند.

بازدید از پالایشگاه گَوَرزین و نشست با مدیران این پالایشگاه آخرین بخش از برنامه سفر اعضای کمیسیون انرژی مجلس به هرمزگان است.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی روز جمعه در جریان بازدید اعضای کمیسیون انرژی از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس گفت: با توجه به مشکلات و کمبودهای موجود در نیروگاه های سطح استان از رییس و اعضای کمیسیون انرژی برای سفر به هرمزگان دعوت شد.

وی افزود: اعضای هیات در این سفر از نزدیک شرایط آب و هوایی استان و تلاش های زحمتکشان صنعت برق استان را می ببینند و انتظار می رود برای رفع مشکلات موجود و جلوگیری از وقوع این مشکلات در سالهای آینده چاره اندیشی اساسی شود.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید