خبر فوری

انتقال مارسیال به تاتنهام، راه حل منچستریونایتد برای جذب هری کین

هرمزبان – تاتنهام مدت ها است که به جذب مهاجم فرانسوی شیاطین سرخ علاقه دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، هری کین، مهاجم 27 ساله و انگلیسی باشگاه تاتنهام خواستار جدایی از این تیم است اما تا سال 2024 با اسپرز قرارداد دارد و سران این باشگاه نیز خواهان فروش او نیستند. به نقل از دیوید اورنشتاین، دنیل لوی برای فروش هری کین خواستار 120 تا 150 میلیون پوند خواهد بود و به خدمت گیری این مهاجم انگلیسی کار بسیار دشواری خواهد بود. هر دو باشگاه منچستریونایتد و منچسترسیتی به جذب او علاقه دارند. از آنجایی که تاتنهام مدت ها است که به جذب آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی شیاطین سرخ علاقه دارد، این احتمال وجود دارد که سران منچستریونایتد از مارسیال برای جذب هری کین و کاهش مبلغ انتقال او استفاده کنند. هنوز به صورت جدی و رسمی اقدامی برای جذب کین صورت نگرفته است و جدایی او از تاتنهام بسیار دشوار و پیچیده خواهد بود.
البته یونایتد رقیب سرسختی به اسم سیتی را در راه جذب کین پیش رو دارد. در روزهایی که شایعات انتقال هری کین به منچسترسیتی مطرح است، این مهاجم انگلیسی از رویای خود برای بازی در کنار ستاره سیتیزن ها صحبت می کند. به نقل از اسکای، گری نویل در مصاحبه خود با هری کین، از این مهاجم 27 ساله راجع به کوین دی بروین، هافبک بلژیکی باشگاه منچسترسیتی سوال کرد و او پاسخ داد:
با تماشای بازی های دی بروین، می توان این موضوع را درک کرد که او بازیکن بسیار خاص و ویژه‌ای است. برخی از توپ ها و فرصت هایی که او در اختیار بازیکنان منچسترسیتی قرار می دهد، رویای هر مهاجمی است و این را صادقانه می گویم. دی بروین در زمینه پرسینگ، کار با توپ و بدون توپ بازیکن فوق العاده‌ای است اما صادقانه می گویم که در زمینه ارسال توپ، او بهترین بازیکنی است که تاکنون دیده ام.
هری کین مشخصا مایل است از تاتنهام جدا شود. او رسما درخواست جدایی نداده اما امیدوار است با باشگاه تاتنهام یک راه حل توافقی پیدا کند. موضع تاتنهام در حال حاضر، مشخص است؛ آن ها قصدی برای فروش هری کین ندارند و البته از سوی دیگر، کین پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرده است. منچسترسیتی به طور جدی به جذب هری کین علاقه مند است و آماده است تا مذاکرات را با این ستاره انگلیسی آغاز کند.
از سولسشر درباره پنجره نقل و انتقالات تابستانی و برنامه هایش برای تقویت ترکیب این تیم سوال شد و او پاسخ داد:
مطابق معمول، ما برنامه ریزی خواهیم کرد و این یک فرایند همیشگی است. به ترکیب تیم خود نگاه می کنیم و امیدوار هستیم تا در 2 یا 3 پست تقویت شویم تا به طور قطعی بتوانیم برای حضور در بالای جدول رقابت کنیم. هنوز زمان زیادی برای فکر کردن به این مسائل داریم. چندین بازیکن ما به صورت قرضی در سایر باشگاه ها بازی می کنند و آن ها ممکن است مجددا بازگردند. چندین بازیکن ما نیز به دنبال جدایی هستند. شما می خواهید در پایان پنجره نقل و انتقالاتی، ترکیب تیم‌تان تقویت شده باشد. صحبت در این رابطه دشوار است و نباید بازیکنان زیادی از تیم ما جدا شوند.
آیا تمدید قرارداد کاوانی به معنی مهاجم نخریدن در تابستان است؟
نه، نمی توانم چنین چیزی بگویم. بله، ادی تمدید کرد ولی ما چند مهاجم مرکزی خوب داشتیم؟ نمی توانم بگویم مهاجمی جذب نخواهیم کرد چون در تلاش هستیم تا ترکیب بهتری داشته باشیم. 
هری کین؟
نمی توانم در مورد بازیکنان سایر تیم ها حرف بزنم؛ چنین چیزی محترمانه نخواهد بود. می توانم بگویم مسی و رونالدو بازیکنان جذابی هستند ولی نمی توانم در مورد آن ها حرف بزنم. 

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید