خبر فوری

اعتراف به هماهنگی همتی با جبهه اصلاحات

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت:این حزب در انتخابات از رییس بانک مرکزی حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان؛  علی محمد نمازی عضو ارشد شورای مرکزی حزب اصلاح طلب کارگزاران با تحلیل از شرایط انتخابات و نامزدهای اصلاح طلب گفت:

به نظر من آقای همتی ویژگی‌های مناسبی دارد از جمله آنکه او نیرویی معتدل است که روحیه‌ای کاری دارد و کمتر مشاهده شده است که جنجال به پا کند.

نمازی ادامه داد:به صراحت می‌شود که آقای همتی متعلق به کارگزاران است. ترجیح من آقای همتی است زیرا آقای مهرعلیزاده بی‌هیچ هماهنگی با جبهه اصلاحات وارد انتخابات شد اما آقای همتی از چارچوب نهاد اجماع‌ساز اقدام کرد و در جلسات به اصلاحات شرکت می‌کرد.

عضو جبهه اصلاحات ادامه داد:مهرعلیزاده بدون هماهنگی با جبهه اصلاحات وارد انتخابات شد اما همتی نه

آقای همتی از چارچوب نهاد اجماع‌ساز اقدام کرد و در جلسات به اصلاحات شرکت می‌کرد. از سوی دیگر به دلیل آنکه اکنون کشور درگیر مشکلات اقتصادی است او حتما بر آقای مهرعلیزاده ترجیح دارد
آقای کرباسچی هم نظرش بر آقای همتی است و گفت‌وگوی اخیرش هم همین موضوع را ثابت می‌کند.

پیش از این برخی از اعضای حزب ندای ایرانیان نیز حمایت خود از نامزدهای تأیید صلاحیت شده اصلاح طلبان در انتخابات را اعلام کرده اند. به نظر می رسد برخلاف بیانیه جبهه اصلاحات در نداشتن نامزد؛ همتی با هماهنگی کامل با اصلاح طلبان در انتخابات ثبت نام کرده است.

 

منبع: مشرق نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید