خبر فوری

افزایش دما در هرمزگان از روز جمعه/افزایش موقتی سرعت باد دور از انتظار نیست

هرمزبان – کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت:  از لحاظ دمایی روز پنجشنبه کاهش یک تا ۲ درجه‌ای دما و از روز جمعه افزایش دما محسوس است.

مرضیه سی سی پور ، افزود: امروز در مناطق دریایی هرمزگان وزش باد نسبتا شدید شمال غربی، و در ساحل افزایش سرعت باد و احتمال گردوخاک پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با اشاره به اینکه سرعت باد در جزایر خلیج فارس، تنگه‌ی هرمز و نقاطی از دریای عمان قابل ملاحظه است و گاه به بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد، تصریح کرد: دریا از ساعات ظهر تا شب نسبتا ًمواج است و در این مدت اختلال در رفت وآمدهای دریایی نیز پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در ارتفاعات استان نیز رشد ابر و افزایش موقتی سرعت باد دور از انتظار نیست، تصریح کرد: از لحاظ دمایی روز پنجشنبه کاهش یک تا ۲ درجه‌ای دما و از روز جمعه افزایش دما محسوس است.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان اضافه کرد: تا صبج جمعه با توجه به وزش باد نسبتا شدید و مواج بودن دریا از رفت و آمد شناورهای سبک خودداری شود و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید