خبر فوری

تعداد باجه‌های بانکی روستایی در هرمزگان افزایش یافت

هرمزبان – مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان گفت: تعداد باجه‌های بانکی روستایی (پست بانک) در این استان در سال گذشته از ۱۱۹ باجه به ۱۲۸ باجه رسید.

احد قویدل فرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روند افزایشی تعداد این باجه در سال جاری همچنان ادامه می‌یابد و تا پایان خرداد امسال ۱۴ باجه دیگر به شبکه پست بانک متصل می‌شود.

وی ادامه داد:‌ همچنین در سال گذشته از محل تسهیلات روستایی هشت فقره وام یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریالی به دفاتر ارتباطات روستایی پرداخت شد که اشتغال ایجاد شد.

وی اضافه کرد:‌در ۱۱ روستای هرمزگان درحال حاضر تجهیزات ATM و کش لس (خود پرداز غیر نقدی) نصب شده که برای هر دستگاه ATM یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و برای کش لس ۵۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان ابراز داشت: همچنین در سال گذشته یک هزار و ۷۳۲ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که شامل پرداخت تسهیلات از محل منابع داخلی یا بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور و یا در راستای توسعه پایدار روستایی یا تسهیلات نهادهای حمایتی انجام شده است.

قویدل بیان داشت: همچنین پست بانک در سال گذشته در راستای تطبیق استاندارد با شرایط و استانداردهای بانک مرکزی نسبت به مستقل سازی ۴۳ باجه بانکی در روستاهای هرمزگان اقدام کرد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید