خبر فوری

ترکیب متفاوت پرسپولیس برابر ذوب آهن؛ بازگشت کامیابی نیا به خط دفاعی/ تلاش کادر پزشکی برای رسیدن مصدومان

هرمزبان – کادر پزشکی پرسپولیس به دنبال رساندن بازیکنان مصدوم به بازی با ذوب آهن است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، کادر پزشکی پرسپولیس تمام تلاش خود را برای رساندن بازیکنان مصدوم به کار گرفته است. سیامک نعمتی، امید عالیشاه، شهریار مغانلو و کامیابی نیا از جمله بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت هنوز حضورشان در بازی با ذوب آهن در هاله ای از ابهام قرار دارد. بر همین اساس یحیی گل محمدی از کادر پزشکی خواسته تحت هر شرایطی این نفرات را برای بازی حساس با ذوب آهن آماده کنند. به نظر می رسد با این تاکید گل محمدی، بازیکنان مصدوم پرسپولیس باید خود را به بازی با ذوب آهن برسانند. تیم های پرسپولیس و ذوب آهن از ساعت 19:30 دوشنبه به مصاف هم می روند.
پرسپولیس با ترکیبی کاملا متفاوت نسبت به بازی قبلی خود مقابل ذوب آهن به میدان می رود. یحیی گل محمدی برای بازی با ذوب آهن با ترکیب متفاوتی به میدان می رود. با توجه به محرومیت و مصدومیت تعدادی از بازیکنان پرسپولیس، یحیی گل محمدی شرایط سختی مقابل ذوب آهن خواهد داشت. غیبت فرجی و سیدجلال حسینی از یک سو و مصدومیت تعدادی دیگر از سرخ پوشان باعث شده گل محمدی تمام امیدش به شرایط جسمانی نفرات مصدوم باشد. جالب این که در غیاب سیدجلال حسینی و فرجی، قرار است کامیابی نیا و کنعانی زادگانی مقابل ذوب آهن در نقش دو مدافع مرکزی ایفای نقش کنند که هر دو مصدوم هستند. به هر روی گل محمدی پرسپولیس را با چند تغییر در چند پست نسبت به بازی آخر این تیم برابر شاهین بندرعامری راهی دیدار با ذوب آهن خواهد کرد.
سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی به دلیل محرومیت قادر به همراهی این تیم در جدال با ذوب آهن نخواهند بود و از این رو شاید یحیی گل محمدی بار دیگر از زوج کمال کامیابی نیا و محمدحسین کنعانی زادگان در ترکیب تیمش سود ببرد. دو بازیکنی که در آخرین بازی این تیم در جام حذفی برابر شاهین بندرعامری در لیست حاضر نبودند و یحیی گل محمدی به واسطه محرومیت آنها، استراحت داد. با این حال در لیست سرخپوشان در حال حاضر تنها این دو بازیکن قادر به حضور در این پست هستند و باید دید وضعیت بدنی آنها برای این جدال و مقابل ذوب آهن به چه شکل خواهد بود.
کمال کامیابی نیا مقابل ذوب آهن در خط دفاعی به میدان خواهد رفت. کمال کامیابی نیا مقابل ذوب آهن به عنوان زوج محمدحسین کنعانی زادگان به میدان خواهد رفت. با توجه به آرای کمیته انضباطی سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی، دو مدافع میانی پرسپولیس محروم بوده و قادر به همراهی تیم شان مقابل ذوب آهن نیستند. بر همین اساس کمال کامیابی نیا که تجربه بازی در پست دفاع میانی را داشته، قرار است به عنوان مدافع میانی کنار حسین کنعانی زادگان ایفای نقش کند.
کمال کامیابی نیا که در خط دفاعی عملکرد خوبی داشت و همراهی اش با دیگر عناصر خط دفاعی چند کلین شیت پیاپی را برای پرسپولیس ثبت کرد، این توانایی را دارد که بازی سازی را از خط دفاعی آغاز کند و این موضوع می تواند برای گل محمدی یک نکته مثبت باشد. هرچند غیبت سیدجلال حسینی می تواند از نظر روحی کاروان پرسپولیس را تحت تاثیر قرار دهد. 
احکام کمیته انضباطی فدراسیون وتبال، واکنش اعضای هیات مدیره پرسپولیس را هم در پی داشت. هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به محرومیت های انضباطی این تیم از سوی فدراسیون فوتبال ورود کرد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از دریافت گزارش‌ های مربوط به تخلفات بازی پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان و استقلال تهران تصمیم به محرومیت قطعی فرشاد فرجی (دو جلسه) و سیدجلال حسینی (یک جلسه) و محرومیت تعلیقی مهدی ترابی و سید آقایی (هر کدام یک جلسه) به همراه جریمه سنگین دو میلیارد و پانصد میلیون ریالی باشگاه پرسپولیس (در مجموع هر دو بازی) رأی داد.
همچنین محمدحسین کنعانی زادگان نیز بابت درگیری در هر یک از این بازی با جریمه 150 میلیون تومانی روبرو شد. ضمن اینکه بازی‌های فصل آینده پرسپولیس و سپاهان اصفهان نیز در زمین بی طرف برگزار می‌شود که این موضوع مورد تجدید نظر خواهی قرار می‌گیرد. آرای سنگین کمیته انضباطی علیه باشگاه پرسپولیس باعث ورود اعضای هیأت مدیره سرخپوشان به این موضوع شد. جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گزارشی از لایحه دفاعی باشگاه در اختیار اعضا قرار داد تا آنها نیز در جریان جزئیات قرار بگیرند. گزارش باشگاه پرسپولیس در خصوص این موضوع با بررسی تمام جوانب به کمیته انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال ارسال شده است که تأیید تمام اعضای هیأت مدیره را نیز به همراه داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید