خبر فوری

معرفی بخشدار مرکزی شهرستان تکاب

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی گفت: مذاکرات هسته ای که با هدایت های رهبر معظم انقلاب و تدابیر رئیس جمهور به ثمر نشست حقانیت نظام و منطق دیپلماسی کشور را در جهان اثبات کرد.

علی مصطفوی در نشست شورای اداری شهرستان تکاب افزود: دشمنان نظام با تبلیغات ایران هراسی و ادعای دروغین ساخت بمب هسته ای توسط ایران مذاکرات را به ما تحمیل کردند اما دولت یازدهم توانست با اقتدار تمام دنیا را متوجه حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران کند.

وی با اشاره به اقرار دشمنان نظام پس از 14 سال به اینکه ایران به دنبال بمب اتمی نیست، اظهار کرد: اثبات حقانیت نظام در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای و از بین رفتن ایران هراسی در دنیا از نتایج بزرگ مذاکرات هسته ای و برجام است.

وی اظهار کرد: با توجه به دستاورد های بزرگ و تغییر نگاه دنیا نسبت به ایران، اگر امروز امریکا بگوید برجام را اجرا نمی کند خودش متضرر خواهد شد چرا که برجام یک معاهده بین المللی است.

وی با اشاره به موفقیت های داخلی دولت تدبیر و امید و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور بیان کرد: دولتمردان تلاش های زیادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور انجام داده اند و رسیدن به خودکفایی در تولید گندم با وجود تحریم های ظالمانه یکی از نمونه های اجرایی شدن برنامه های اقتصاد مقاومتی است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی گفت: در ابتدای استقرار دولت تدبیرو امید تورم در کشور 43 درصد بود اما امروز به کمتر از 9 درصد رسیده و رشد اقتصادی منفی 8.6 درصدی نیز به مثبت 5 درصد رسیده که دستاوردی بزرگ در عرصه اقتصادی به شمار می رود.

مصطفوی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ادامه داد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی، ناشی از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تمام صحنه های انقلاب است.

وی افزود: مجریان انتخابات زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کرده و اصول قانونمندی، بی طرفی و امانتداری را در انتخابات مدنظر قرار دهند.

وی گفت: بر اساس ارزیابی های وزارت کشور و بررسی بیش از 30 شاخص، استان آذربایجان غربی در زمینه برگزاری مطلوب انتخابات مجلس در رتبه دوم کشور قرار گرفته است.

فرماندار تکاب نیز در این نشست با گرامیداشت هفته وحدت با اشاره به انسجام مدیریتی در مجموعه دستگاه های اجرایی گفت: مدیران ادارات نباید تحت تاثیر شایعات و جوسازی ها قرار بگیرند و از تصمیم گیری بر اساس شایعات و احساسات بپرهیزند.

ایرج ثقفی افزود: قانون اساسی چراغ راهنمای دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف نظام است و حفاظت از آن به عنوان میثاق ملی وظیفه مدیران است.

وی اظهار کرد: نهادینه شدن قانونمندی در جامعه باید ابتدا توسط مسئولان و مدیران مورد توجه و عمل قرار بگیرد و مسئولان باید بدون تعاریف شخصی و سلیقه ای و بی اعتنایی به قانون اساسی، قانونمندی و وحدت رویه را در تمام امور سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید نظام مدیریتی، برنامه ریزی و اقتصاد کشور را با اتکا به اصل قانونمندی سرو سامان داد و امروز امیدواری در جامعه و تفاهم و تعامل در سطوح مختلف در کشور برقرار است.

وی ادامه داد: در دولت یازدهم هیچ کاری بدون برنامه ریزی شروع نشده است و این دولت همواره در مسیر تحقق اهداف چشم انداز ایران 1404 حرکت کرده است.

فرماندار تکاب افزود: افتخار دولت تدبیر و امید این است که با رویکرد صادقانه با مردم، برنامه ریزی، مشورت و بهره مندی از نیروهای متخصص و تیم کارشناسی، امور کشور را اداره می کند.

ثقفی گفت: تدبیر دولت یازدهم در مذاکرات و برجام آمریکا را در موضع ضعف در دنیا قرار داده است.

وی اضافه کرد: مذاکرات هسته ای به گونه ای رقم خورد که جای متهم و مدعی در دنیا تغییر کرد و امروز در سایه تلاش های مذاکره کنندگان کشورمان، آمریکا با مطرح کردن لغو برجام از نگاه جامعه جهانی در جایگاه متهم قرار گرفته است.

امام جمعه تکاب نیز با تبریک هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام (ص) گفت: حضرت محمد (ص) با رافت و مهربانی مسلمانان را دور هم جمع کرد و حکومت اسلامی را بنا نهاد.

حجت الاسلام عبدالله محمدی افزود :همه اقشار جامعه به ویژه مدیران و مسئولان باید برای تعالی و سعادت جامعه به سیره نبوی عمل کنند.

در جلسه شورای اداری تکاب ابوالفضل بدخشی به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان تکاب معرفی شد.

شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت، 100 روستا، 2 بخش مرکزی و تخت سلیمان در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای پیام/ب

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید