خبر فوری

خودورهای ۵۰۰ میلیون تا یک میلیاردی در بازار امروز

با توجه به نوسان قیمت خودرو در هفته‌های گذشته، کدام خودروهای صفر بازار در محدوده قیمتی ۵۰۰ میلیون تومان تا ۱/۲ میلیارد تومان معامله می‌شوند؟

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، بازار خودرو در هفته‌های گذشته با نوساناتی همراه بوده است. بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، لیستی از خودروهای بازار با قیمت نیم میلیارد و بیش‌تر کدامند؟

بنا بر اطلاعات موجود در جدول زیر، خودروهای هایما S7 و هیوندای اکسنت مونتاژ در محدوده قیمتی ۶۶۰ میلیون تومان معامله می‌شوند.

خودروهای چری آریزو ۶ اکسلنت، هیوندای i20 مونتاژ، کیا سراتو مونتاژ اتوماتیک آپشنال و سانگ یانگ تیوولی در محدوده قیمتی ۷۳۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

تویوتا پریوس، نیسان جوک پلاتینیوم و هیوندای النترا خودروهای یک میلیاردی لیست زیر هستند.

در بین خودروهای زیر، تویوتا پریوس با کاهش قیمت ۴ درصدی و هیوندای النترا با کاهش قیمت دو درصدی بیش‌ترین نوسان قیمتی را داشتند.

در جدول زیر لیست خودروهای صفر در محدوده قیمتی ۵۰۰ تا ۱/۲ میلیارد تومان را مشاهده می‌کنید.(قیمت خودروها به صورت روزانه، بر اساس بررسی میدانی معاملات انجام شده در مراکز تعویض پلاک، کارشناسی‌های روزانه خودرو، معاملات روزانه نمایشگاه‌داران ماشین و تماس‌های روزانه با فروشندگان اتومبیل استخراج می‌شود.)

خودروهای صفر در محدوده قیمتی ۲۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان

منبع: تجارت نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید