خبر فوری

سوارز: کومان مربی نبود و تنها یک زیردست بود/ می خواستم عکسم با جام قهرمانی را برای سران بارسلونا بفرستم

هرمزبان – مهاجم سابق بارسلونا معتقد است، رونالد کومان در نیوکمپ تنها یک زیردست است.
به گزارش آریا به نقل از مارکا، لوئیس سوارز، مهاجم اتلتیکومادرید توانست در اولین فصل حضورش در پایتخت اسپانیا قهرمانی در لالیگا را تجربه کند. او به تازگی مصاحبه ای طولانی با ال پارتیدازو انجام داده و در آن در مورد حضور در اتلتیکومادرید، جدایی از بارسلونا و مسائل مختلف دیگر صحبت کرده است. گفتگوی او را در ادامه می خوانید:
هفته آخر لالیگا
اتفاق خاصی برای هواداران فوتبال بود چون هفته آخر لالیگا با وجود نبرد کسب سهمیه اروپا و همچنین نبرد برای بقا در قعر جدول، خیلی جذاب بود. قهرمانی خیلی عالی بود چون سختی زیادی کشیدیم و این موضوع نشان می دهد که قهرمانی در لیگ چقدر سخت است.

قهرمانی با اتلتیکو
این کار خیلی سخت تر بود. بازیکنان هیجان زیادی داشتند. از تماشای هم تیمی هایم لذت می بردم و شادی قهرمانی آنها واقعا زیبا بود. 

خاص ترین گل
گل هایم مقابل اوساسونا و وایادولید طعم ویژه ای داشت. به خصوص که یک گل را با پای چپم زدم و گل دیگر را با پای راستم.

پایان طلسم گلزنی
در شرایط خاصی بودم ولی مهاجم با فشار زندگی می کند. خیلی سخت کوش هستم و دیر ناامید می شوم. در بازی با اوساسونا سه موقعیت را از دست دادم و مهاجم بعد از این اتفاق معمولا افت می کند اما به خودم گفتم یک بار دیگر تلاش می کنم و در نهایت گل زدم. در بازی با وایادولید پیش خودم فکر کردم ماسیپ مرا می شناسد و می داند چطور ضربه می زنم به همین خاطر بر خلاف همیشه به توپ ضربه زدم و او زمان کافی برای واکنش نداشت.

تماس ویدیویی با همسر و گریه در زمین مسابقه
همسرم هم با من گریه می کرد چون به خاطر تغییرات و شرایط فرزندانمان خیلی اذیت شدیم. گاهی اوقات پول برایتان خوشبختی نمی آورد. او می دانست چقدر تلاش کردم و سختی کشیدم. فصل که شروع شد مرا از تمرینات کنار گذاشتند. به خاطر مصدومیت زانو درد زیادی کشیدم و در طول سال خیلی تلاش کردم. باید تلاش زیادی می کردم تا بتوانم با شرایط زانویم بازی کنم. مجبور بودم از وقت گذرانی با پسرم بگذرم تا به زانویم برسم. همسرم در تمام این لحظات مرا حمایت کرد. در نهایت دیدن شادی بچه هایم به خاطر قهرمانی من چیزی است که در زندگی فراموش نمی کنم. اشک هایم از روی شادی بود نه به خاطر خشم از بارسلونا. به خاطر شرایط اشک می ریختم و همیشه  از بارسلونا سپاسگزارم.

چه کسی در بارسا با شما بدرفتاری کرد
هیچوقت در مورد بارسلونا بد نمی گویم زیرا آنها همه چیز به من دادند و با آنها اجازه پیدا کردم در جمع بزرگان باشم اما مدیرعامل باشگاه به جای تماس گرفتن با من، در یک کنفرانس خبری حرفهایش در مورد مرا زد. وقتی می خواستند لئو بماند، از من خواستند تا او را متقاعد کنم یا با گریزمان حرف بزنم… چرا وقتی می خواستند از تیم بروم با من تماس نگرفتند؟ چرا مربی نیامد به من بگوید روی من حساب نمی کند چون نیاز به مهاجمی با سبک بازی متفاوتی دارد. کومان گفت به من گفته اند به تو بگویم. بعد از این که سه بازی مرا بیرون گذاشت به من گفت: اگر فردا مشکلات حل نشود، در بازی با ویارئال از تو استفاده خواهم کرد. اینجا بود که فهمیدم او شخصیت ندارد. او مربی نبود و تنها یک زیردست بود.

تبریک از سوی بارتومئو یا اعضای هیئت مدیره قبلی
هیچکس به من تبریک نگفت اما می خواستم عکسم با جام را برایشان بفرستم.

آگوئرو
حالا دیگر در باشگاه دیگری هستم. بارسلونا نیز به دنبال بازیکنان با کیفیت دیگری است. نمی توان با جذب آگوئرو مخالفت کرد و کاملا با جذب او موافقم.

ماندن مسی در بارسلونا
به عنوان یک دوست و هوادار بارسلونا از این اتفاق خوشحال می شوم. دوست دارم بماند و به او توصیه می کنم به کارش در بارسلونا ادامه دهد.

قرارداد با اتلتیکو
در اتلتیکو خوشحالم و اصلا نمی خواهم جدا شوم. اگر باشگاه مرا بخواهد، بدون هیچ مشکلی می مانم.

پیوستن به اتلتیکو
شنیدم سیمئونه به من علاقه دارد و بارسا هم می خواست مرا بفروشد. در آن زمان گفتم حرفی برای گفتن ندارم و از آمدن به این تیم پشیمان نیستم.

هواداران اتلتیکو
هواداران اتلتی همیشه رفتار خوبی داشته اند. هر جا می روم یک هوادار اتلتیکو هست. نمی دانستم این تیم انقدر طرفدار دارد. این در حالی است که وقتی در بارسلونا بازی می کردم گل های زیادی به آنها زدم و بارها ناراحتشان کردم.

لوئیز انریکه
او بهترین مربی است که داشته ام زیرا رفتار محترمانه ای با بازیکنان داشت. قطعا به سرخیو راموس می گوید چرا دعوتش نکرده است. این که بفهمی در برنامه های تیم قرار نداری خیلی سخت است اما باید شرایط را درک کنید و با آن کنار بیایید.

برنامه مسابقات
بازیکنان نیاز به استراحت و زمان کافی برای آماده سازی دارند. کسی باید نماینده بازیکنان شود و در مورد این موضوع صحبت کند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید