خبر فوری

اشک و بغض گواردیولا در روز قهرمانی و خداحافظی با آگوئرو؛ نمی توانیم جای او را پر کنیم

هرمزبان – منچسترسیتی در آخرین بازی فصل توانست با 5 گل اورتون را شکست دهد تا جشن قهرمانی را با یک پیروزی فوق العاده به پا کند. 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سرخیو آگوئرو که در این بازی آخرین مرتبه پیراهن منچسترسیتی را در استادیوم اتحاد و لیگ برتر انگلیس بر تن کرد، به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و 2 گل به ثمر رساند تا یک خداحافظی ایده آل با لیگ برتر داشته باشد. پپ گواردیولا در حاشیه جشن قهرمانی طی مصاحبه ای با حالتی بغض آلود از سرخیو آگوئرو گفت:
ما عاشق سرخیو هستیم. او برای همه ما یک آدم بسیار خاص است. سرخیو خیلی خوب است، خیلی. او کمک زیادی برای شخص من بود. نه، نمی توانیم جای او را پر کنیم. این باشگاه بازیکنان زیادی داشته است، مثلا داوید سیلوا کسی بود که به منچسترسیتی کمک کرده تیمی باشد که اکنون به آن تبدیل شده است. سرخیو امروز در 20 دقیقه کیفیتش را نشان داد. 
گواردیولا یکشنبه‌شب و پس از دریافت جام قهرمانی و مدال طلای لیگ برتر فوتبال انگلیس، در گفتگو با خبرنگاران شبکه اسکای، وقتی که از او درباره سرخیو آگوئرو و خداحافظی‌اش با تیم فوتبال منچسترسیتی سوال کردند، بغض کرد و گریست؛ این یک واکنش ویژه از این مربی بزرگ اهل کاتالونیا بود که احتمالا در فصل بعد آگوئرو را در کنار مسی با پیراهن آبی و اناری خواهد دید.
آگوئرو عصر یکشنبه و در آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، در آخرین بازی خود با پیراهن منچسترسیتی در خانه مقابل اورتون به عنوان یک بازیکن تعویضی به زمین آمد و با مهارت استثنایی‌اش در گلزنی، دو بار دروازه حریف را باز کرد؛ کیفیتی که البته قبلا از او سراغ داشتیم و دیده بودیم. وقتی گواردیولا بعد از جشن قهرمانی مقابل میکروفون اسکای قرار گرفت، ابتدا صحبت‌هایی را درباره جام امسال به زبان آورد و سپس مقابل سوالی قرار گرفت که درباره آگوئرو از او پرسیده شد؛ گواردیولا خیلی سریع در پاسخ به این سوال احساساتی شد و با گفتن چند جمله بریده بریده در لا به لای صحبت‌ها، بغض و اشک خود را با آستین لباسش پاک کرد.
گواردیولا درباره آگوئرو گفت: او یک فرد ویژه برای همه ما بوده است؛ او آدم خوبی‌ست. او آدم خیلی خوبی‌ست. او کمک زیادی به من کرده است (شکستن بغض و گریه).
گواردیولا در مصاحبه مطبوعاتی امشب درباره سرخیو آگوئرو گفت: احتمالا او به عقد قرارداد با بارسلونا، باشگاهی که دوستش دارد، نزدیک و نزدیک‌تر شده است؛ او کنار بهترین بازیکن تمام تاریخ بازی خواهد کرد، لئو مسی. من مطمئنم که او از آینده خود لذت خواهد برد و بارسلونا را قوی و قوی‌تر خواهد کرد.
در این‌جا مجری اسکای از او پرسید که برای فصل آینده چه کسی را جایگزین آگوئرو خواهد کرد؛ گواردیولا خیلی سریع پاسخ داد: ما نمی‌توانیم کسی را برای جانشینی او پیدا کنیم؛ هیچکس نمی‌تواند جانشین او بشود. بازیکنان زیادی هستند در این باشگاه مثل جو هارت و داوید سیلوا که به کمک کردند تا این باشگاه در جایی قرار بگیرد که امروز است. او کیفیت خود را فقط در 20 دقیقه نشان داد و ما باید از میراث او محافظت کنیم. آگوئرو با دو گلی که وارد دروازه اورتون کرد، با عبور وین رونی رکورددار بیشترین گل زده در پیراهن یک باشگاه در لیگ برتر فوتبال انگلیس شد؛ او در دوران حضورش در منچسترسیتی 184 گل وارد دروازه حریفان کرده است.
پپ گواردیولا شب گذشته برای سومین بار توانست جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را بالای سر ببرد. دیدار شب گذشته مقابل اورتون آخرین بازی آگوئرو با پیراهن منچسترسیتی در استادیوم اتحاد و لیگ برتر انگلیس هم به حساب می آمد. پپ پس از احساساتی شدن در اولین مصاحبه اش با اسکای اسپورتس، در مصاحبه با بی بی سی از انتقال آگوئرو به بارسلونا خبر داد.
تقریبا مطمئنم و احتمالا دارم یک راز را افشا می کنم! شاید او (سرخیو آگوئرو) به توافق با باشگاه قلب من، بارسلونا نزدیک است و قرار است کنار بهترین بازیکن تاریخ فوتبال، لیونل مسی بازی کند، مطمئنم سرخیو از این ماجرا لذت خواهد برد و بارسلونای من را قوی تر از قبل می سازد. آنهایی که فکر می کنند ما تنها به خاطر پول مان در رقابت حضور داریم، یک اشتباه خیلی خیلی بزرگ انجام داده اند! 
 

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *