خبر فوری

آمار ناامید کننده مهاجمان بارسلونا؛ ممفیس دیپای و سرخیو آگوئرو گزینه آبی اناری ها برای تفویت خط حمله

هرمزبان – خرید سوارز برای اتلتیکو مادرید فقط 7 میلیون یورو هزینه داشت درحالیکه بارسلونا برای گریزمان، دمبله و بریتویت بیش از 270 میلیون یورو هزینه کرده است!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، اتلتیکو مادرید با لوییس سوارز در آستانه فتح لالیگا قرار دارد. مهاجم اروگوئه ای ثابت کرد همچنان بازیکنی موثر و تعیین کننده است. سوارز نقش پررنگی در موفقیت های تیم دیگو سیمئونه داشته است. بارسلونا فقدان مهاجمی با ویژگی های او را حس می کند. مجموع گل های آنتوان گریزمان، عثمان دمبله و مارتین بریتویت در فصل 2020/21 لالیگا به اندازه گل های لوییس سوارز بوده است:
لوییس سوارز: 31 بازی در فصل جاری لالیگا؛ 20 گل و 3 پاس گل
آنتوان گریزمان: 35 بازی در فصل جاری لالیگا؛ 12 گل و 7 پاس گل
مارتین بریتویت: 28 بازی در فصل جاری لالیگا؛ 2 گل و 2 پاس گل
عثمان دمبله: 29 بازی در فصل جاری لالیگا؛ 6 گل و 3 پاس گل
بارسلونا بدون واسطه و با خود ممفیس دیپای برای امضای قرارداد مذاکره خواهد کرد. بارسلونا و ممفیس دیپای بدون واسطه مذاکره می کنند. به نقل از فابریتزیو رومانو، ممفیس دیپای یکی از قدیمی ترین گزینه های تقویت خط حمله بارسلونا به حساب می آید. دیپای در ابتدای فصل جاری فاصله زیادی تا پیوستن به بارسلونا نداشت اما این انتقال رخ نداد تا او امروز مجددا در آستانه انتقال به بارسلونا به صورت بازیکن آزاد باشد. دیپای ساعتی پیش در توئیتر خود از اتخاذ یک تصمیم مهم صحبت کرد.
مهاجم هلندی از آژانس SEG خارج شده قصد دارد شخصا همراه با وکیلان خود با باشگاه آینده اش مذاکره کند. بنابراین، بارسلونا حالا به صورت مستقیم و یدون واسطه با دیپای مذاکره خواهد کرد. گفته شده که قرارداد احتمالی این بازیکن و بلوگرانا آنچنان طولانی مدت نخواهد بود؛ انتظار می رود مدت اعتبار قرارداد 2 یا 3 ساله باشد. در مورد سرخیو آگوئرو هم باید گفت که مذاکرات میان او و بارسلونا در حال پیشرفت است و قرار است تصمیمات نهایی از سوی طرفین، به زودی اتخاذ شود. هم او و هم دیپای، موافقت کرده اند که در صورت انتقال به بارسلونا، حقوق خود را کاهش دهند.
رونالد کومان سخت ترین روزهای ممکن را در بارسلونا می گذراند؛ سرمربی هلندی شب گذشته همراه با شاگردانش مقابل سلتاویگو شکست خورد و مطابق انتظار، شایعات اخراج کومان دوباره داغ شدند. نامی که بیشتر از بقیه پیرامون نیمکت بارسلونا شنیده می شود، ژاوی هرناندز است. رویای سرمربی کنونی السد، هدایت بارسلونا است و این موضوع نیازی به بحث ندارد. ژاوی چند روز قبل قراردادش با السد را تمدید کرد اما همچنان اخباری مبنی بر حضور احتمالی وی روی نیمکت بارسلونا برای فصل آینده به گوش می رسند. اسطوره بارسلونا امروز در فرودگاه ال پرات بارسلونا دیده شد؛ ژاوی گفته که به خاطر تعطیلات به شهری که در آن محبوبیتی افسانه ای دارد، آمده است اما در همین حال، اخباری منتشر شده اند که وی طی 7 روز آینده قرار است با خوان لاپورتا دیدار داشته باشد.
جورجینیو واینالدوم، هافبک 30 ساله و هلندی باشگاه لیورپول تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد دارد. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، آاس رم برای جذب جورجینیو واینالدوم اقدام کرده است و پیشنهاد خود را ارائه داده است اما درخواست های این هافبک هلندی مشکل ساز شده است. واینالدوم خواستار قراردادی 3 ساله با دستمزد سالیانه 4 میلیون یورویی است. اینتر، پاری سن ژرمن، بارسلونا و چلسی نیز به جذب او علاقه دارند اما دستمزد این هافبک 30 ساله برای تمامی این باشگاه ها مشکل ساز شده است. ژوزه مورینیو، سرمربی جدید آاس رم علاقه زیادی به جذب واینالدوم دارد زیرا این سرمربی پرتغالی خواستار تقویت خط هافبک جالوروسی است.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید