نفوذ و استحاله فکری راهبرد دشمن برای تغییر باور و ارزش‌ها است

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تمام ظرفیت‌های خود را به میدان آورده‌اند تا با نفوذ و استحاله فکری، باورها و ارزش‌های مردم را هدف قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در دیدار با جمعی از اساتید و نخبگان علمی دانشگاه علوم پزشکی حضرت بقیة الله (عج) ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا،گفت: خداوند متعال در دوران کرونا فرصتی را برای جهاد و تقرب هرچه بیشتر به خود فراهم کرد.

وی با بیان اینکه انتظار مقام معظم رهبری از دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج) ارائه یک الگوی اسلامی در حوزه بهداشت و درمان است، افزود: پیشنهاد می‌شود این موضوع در کارگروهی مورد بازخوانی قرار گرفته و استانداردهای دینی در بحث علوم پزشکی از لحاظ بازدارندگی و سرعت بخشی مورد ارزیابی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کارکرد دین را ارائه نسخه و روشی برای هدایت بشر توصیف و عنوان کرد: هر مکتبی تعریف مشخصی از انسان داشته و اگر تعریف از انسان صرفاً مادی و فیزیکی باشد، سعادت آن را هم صرفاً در همین جنبه خلاصه می‌کند، اما از منظر اسلام انسان کامل آن کسی است که تمامی ارزش‌های انسانی هماهنگ با هم در او رشد کرده باشند و به کمال رسیده باشد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی یکی از مهم‌ترین عوامل سقوط انسان‌ها را رشد افراطی در یک بعد و جا ماندن در ابعاد دیگر دانست و گفت: اسلام انسان ذو ابعاد می‌خواهد شخصیتی مانند علی ابن ابیطالب (ع) که در کتاب‌های استاد شهید مطهری مانند «انسان کامل» و «جاذبه و دافعه» و همچنین «انسان در قرآن» آیت‌الله جوادی آملی به آن پرداخته شده و پاسخ قرآن برای به دست آوردنش، علم و ایمان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان تأکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تمام ظرفیت‌های خود را به میدان آورده‌اند تا با نفوذ و استحاله فکری، باورها و ارزش‌های مردم را هدف قرار دهند، اما به فضل الهی با حضور پرشور مردم در انتخابات، در امنیت و سلامت، دشمنان ناکام خواهند ماند.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید