خبر فوری

لواندوفسکی رکورد افسانه ای گرد مولر را شکست

هرمزبان – رکورد افسانه ای گرد مولر به دست قاتل لهستانی باواریا شکسته شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، روبرت لواندوفسکی، مهاجم 32 ساله بایرن مونیخ یک فصل فوق العاده را در بوندسلیگا سپری کرد و توانست رکوردی که دست نیافتنی به نظر می رسید را بشکند. روبرت لواندوفسکی اخیرا توانسته بود چهلمین گل خود در فصل 21-2020 بوندسلیگا را به ثمر برساند و با رکورد تعداد گل های گرد مولر، مهاجم اسبق بایرن مونیخ در یک فصل بوندسلیگا برابری کرد. در پیروزی 5-2 بایرن مونیخ مقابل آگزبورگ در هفته پایانی بوندسلیگا، روبرت لواندوفسکی در دقیقه 90 بازی موفق به گلزنی شد و با زدن چهل و یکمین گل فصلش در بوندسلیگا، رکورد گرد مولر که بیشترین تعداد گل زده در یک فصل بوندسلیگا بود را شکست و خودش با 41 گل، رکورددار بیشترین گل زده در یک فصل بوندسلیگا شد. 
مهاجم لهستانی بایرن مونیخ، خیلی راحت بهترین گلزن بوندسلیگا شد. روبرت لواندوفسکی، گلزن 32 ساله بایرن مونیخ با فاصله ای قابل توجه نسبت به ارلینگ هالند و آندره سیلوا، بهترین گلزن فصل 21-2020 بوندسلیگا شد. فصل 21-2020 بوندسلیگا به پایان رسید و روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با به ثمر رساندن 41 گل در 29 بازی بوندسلیگایی، آقای گل فصل بوندسلیگای آلمان شد. آندره سیلوا مهاجم آینتراخت فرانکفورت با 28 گل و ارلینگ هالند، گلزن دورتموند با 27 گل پس از روبرت لواندوفسکی در رده دوم و سوم بهترین گلزنان فصل بوندسلیگا قرار گرفتند. روبرت لواندوفسکی که با زدن 41 گل در این فصل بوندسلیگا، رکورد افسانه ای گرد مولر را هم شکست، کفش طلای اروپا در فصل 21-2020 را نیز تصاحب می کند. 
بایرن مونیخِ قهرمان، فصل 21-2020 بوندسلیگا را با بردی پرگل و به بهترین نحو ممکن به پایان برد و روبرت لواندوفسکی هم با گلزنی در دقیقه 90، رکورد گلزنی گرد مولر در بوندسلیگا را شکست. در این دیدار، داوید آلابا، ژروم بواتنگ و خاوی مارتینز برای آخرین بار پیراهن بایرن مونیخ را به تن کردند و هانسی فلیک هم برای آخرین بار، روی نیمکت باواریایی ها نشست. مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ نیز در این دیدار یک پنالتی گرفت.
بایرن مونیخ در آخرین دیدار فصل موفق شد با نتیجه 2-5 آگزبورگ را مغلوب کند تا هانسی فلیک وداعی شکوهمند با نیمکت این باشگاه داشته باشد. رابرت لواندوفسکی در ثانیه های پایانی موفق شد روی یک موقعیت ریباند دروازه حریف را باز کرده و رکوردی تاریخی را از آن خود کند. حالا رابرت لواندوفسکی در هفته پایانی گل شماره 41 خود را وارد دروازه آگزبورگ کرده و از رکورد تاریخی گرد مولر با 40 گل عبور کرد. این در حالیست که ستاره لهستانی در یک مقطع از فصل حدود یک ماه غایب بوده و چند بازی بایرن مونیخ در بوندسلیگا را از دست داد.
بایرن مونیخ 1-0 آگزبورگ؛ گل به خودی جفری خوویلیو 9`: پاس به بیرون گنابری در دهانه دروازه آگزبورگ با اشتباه خوویلیو، کاپیتان آگزبورگ وارد دروازه خودی شد. 
بایرن مونیخ 2-0 آگزبورگ؛ سرژ گنابری 23`: پس از چندین فعل و انفعال در محوطه جریمه آگزبورگ و تلاش های ناموفق لواندوفسکی و کومان، در نهایت سرژ گنابری با ضربه سر، دروازه خالی آگزبورگ را گشود.
بایرن مونیخ 3-0 آگزبورگ؛ یوسوا کیمیش 33`: یوسوا کیمیش با یک شوت دیدنی و بی نقص از پشت محوطه جریمه، دروازه آگزبورگ را باز کرد و هیچ کاری از دروازه بان بر نیامد.
بایرن مونیخ 4-0 آگزبورگ؛ کینگزلی کومان 43`: گل چهارم بایرن مونیخ هم از پشت محوطه به ثمر رسید؛ کینگزلی کومان با یک شوت زمینی و دقیق، گل چهارم بایرن مونیخ را به ثمر رساند. 
بایرن مونیخ 4-1 آگزبورگ؛ آندره هان67`: ضربه آزاد ارسالی به روی دروازه بایرن مونیخ با ضربه سر آندره هان وارد دروازه مانوئل نویر شد.
بایرن مونیخ 4-2 آگزبورگ؛ فلوریان نیدرلشنر 71`
بایرن مونیخ 5-2 آگزبورگ؛ روبرت لواندوفسکی 90
امشب رابرت لواندوفسکی از همان دقیقه یک به شدت بی تاب گلزنی برابر آگزبورگ بود و چند موقعیت خوب را نیز در طول بازی از دست داد. اما در نهایت این ستاره 32 ساله در ثانیه های پایانی به هدف خود رسید و رکوردی تاریخی را بعد از نیم قرن از آن خود کرد. البته رابرت لواندوفسکی در بدترین مقطع فصل دچار مصدومیت شد و بازی های بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن را از دست داد. بی تردید غیبت او اهمیت زیادی در حذف بایرن مونیخ داشت و شاگردان هانسی فلیک موقعیت های زیادی را در طول 180 دقیقه از دست دادند. 
به هر حال فصل برای رابرت لواندوفسکی به بهترین شکل ممکن تمام شد و او رکوردی تاریخی را در ثانیه های پایانی به نام خود زد.  البته ستاره لهستانی ضمن شکستن رکورد گرد مولر به اولین بازیکن تاریخ بوندسلیگا هم تبدیل شد که چهار فصل پیاپی آقای گل مسابقات می‌شود. لوا در 29 بازی لیگ 41 گل به ثمر رساند که به طور میانگین هر 57 دقیقه یک گل محسوب می شود. 

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید