خبر فوری

تریپل دبل کریستیانو رونالدو؛ فوق ستاره پرتغالی و فتح تمام عناوین باشگاهی ممکن

هرمزبان – کریستیانو رونالدو در سه تیم منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس در هر تورنمنت و لیگ باشگاهی که بازی کرده، حداقل یک بار قهرمان شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله پرتغالی یوونتوس پس از سه فصل حضور در این باشگاه بالاخره موفق شد کوپا ایتالیا را به ویترین افتخاراتش اضافه کند. کریستیانو رونالدو در سه باشگاه منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس توانسته تمام عناوین باشگاهی ممکن را کسب کند. رونالدو با منچستریونایتد سه قهرمانی لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی FA کاپ، دو قهرمانی لیگ کاپ، دو قهرمانی جام خیریه و یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است. او در رئال مادرید هم افتخارات زیادی به دست آورد؛ دو لالیگا، دو کوپا دل ری، دو سوپرکاپ اسپانیا و چهار لیگ قهرمانان اروپا دستاوردهای رونالدو در رئال مادرید بوده اند. سی آر سون در یوونتوس نیز توانسته دو بار فاتح اسکودتو، دو بار فاتح سوپرکاپ ایتالیا و یک بار فاتح کوپا ایتالیا شود. 
یوونتوس با ارائه یک بازی برتر در نیمه دوم و گل های ستارگان جوان خود، بالاخره آتالانتا را در این فصل شکست داد و به قهرمانی کوپا ایتالیا رسید تا از تلخی های این فصل آن ها کمی کاسته شود. استادیوم ماپی بازهم برای بیانکونری خوش یمن شد. تیم پیرلو پس از فتح سوپرکاپ ایتالیا در این استادیوم، کوپا ایتالیا را هم برد. یوونتوس به لطف گل های دیان کولوسفسکی و فدریکو کیه زا، توانست بر آتالانتا غلبه کند و فاتح کوپا ایتالیای فصل 21-2020 شود. آندره آ پیرلو در دومین فینال خود با یوونتوس به دومین قهرمانی رسید و جانپیرو گاسپرینی همچون سال 2019 بازهم در فینال این رقابت ها ناکام ماند. یوونتوس پیش از شکست آتالانتا، تیم های جنوا، اسپال و اینتر را حذف کرده بود. 
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، در صفحه اینستاگرام خود به قهرمانی این تیم در رقابت‌های کوپا ایتالیا واکنش نشان داد. یوونتوس در این فصل هرگز نتوانست مطابق انتظار ظاهر شود و عملکرد ناامید کننده بیانکونری در رقابت‌های سری‌آ باعث شد که به سلطه آنها در 9 فصل اخیر پایان داده شود و تیم رقیب یعنی اینتر اسکودتو را فتح کند. همچنین یووه در لیگ قهرمانان اروپا نیز با حذف مقابل پورتو از دور رقابت‌ها کنار رفت تا فصل برای این تیم کابوس وارتر شود.
تنها امید تیم آندره‌آ پیرلو برای کاستن تلخی این فصل، قهرمانی در رقابت های کوپا ایتالیا بود؛ اتفاقی که شب گذشته رخ داد و یوونتوس در یک بازی دشوار موفق شد با نتیجه 2-1 آتالانتا را شکست دهد و جام قهرمانی کوپا ایتالیا را بالای سر ببرد. اگرچه کریستیانو رونالدو دیشب موفق به گلزنی نشد اما عملکرد نسبتا خوبی از خود ارائه داد. فوق ستاره پرتغالی که شایعات زیادی در رابطه با آینده او مطرح می‌شود در پایان بازی دیشب به قهرمانی بیانکونری در کوپا ایتالیا واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: “از این بابت که با یک باشگاه بزرگ یک جام دیگر بدست آوردم، نمی توانم بیشتر از این خوشحال باشم. تا پایان زنده باد یوونتوس.”
آندره آ پیرلو که دومین قهرمانی خود همراه با یوونتوس را کسب کرد، در مصاحبه با رای اسپورت گفت:
آتالانتا مقابل میلان تا پای جان می جنگد
بازی فوق العاده ای بود و هر دو تیم از ابتدا تا پایان جنگیدند. هواداران یک بازی عالی دیدند و خوشحالیم که یک شب عالی برای آن ها رقم زدیم. اگرچه فصل ما خیلی مثبت نبود اما می خواستیم پیروز شویم و جام را به خانه ببریم. در نیمه نهایی و فینال، تیم های بزرگی را بردیم و یوونتوس شایسته این قهرمانی بود. وضعیت یوونتوس در سری آ؟ من الان این جا نیستم تا درباره رتبه پنجم و حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا صحبت کنم. فراز و نشیب هایی وجود دارد و البته دو جام سوپرکاپ و کوپا ایتالیا، نمی تواند توجیهی برای ناکامی ما در آن تورنمنت ها باشد. حسرت ما این است که مقابل حریف های روی کاغذ آسان، امتیاز از دست دادیم. حالا در هفته پایانی سری آ، سرنوشت کاملا در دستان ما نیست. بازی آتالانتا و میلان؟ مطمئنیم هر تیمی تا پای جان مبارزه خواهد کرد؛ از آتالانتا گرفته تا بولونیا و ورونا. 
بازیکنان یوونتوس حامی من هستند 
البته که می خواهم در یوونتوس بمانم و خودم را به عنوان سرمربی تیم ثابت کنم. از بچگی عاشق فوتبال بوده ام و عاشقش خواهم ماند. باشگاه تصمیم گیرنده است اما من عاشق سرمربیگری و عاشق یوونتوس هستم. خواهیم دید چه تصمیمی گرفته می شود. من مایلم به کارم در یوونتوس ادامه دهم. بردن کوپا ایتالیا به عنوان سرمربی نسبت به بازیکن سخت تر است. گاهی اوقات بازیکن را صدا می زنید و آن ها نمی شوند یا این که چیزهایی را از لب خط می بینید که آن ها نمی توانند در بازی ببینند. البته هنوز حس دویدن و بازی کردن دارم. بازیکنان همیشه صد درصد حامی من بوده اند و این به عنوان یک سرمربی کاملا رضایت بخش است. مهم نیست که در روزنامه ها چه می نویسند.  

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید